اصفهان

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم اصفهان فرمودند: اصفهان شهر علم، هنر، جهاد، ایمان و محبت به اهل‌بیت است. بعضی هم اصفهانی نیستند، لکن در اصفهان رشد کردند، در اصفهان بروز کردند، اصفهان اینها را رو آورد.
نشست پروژه تعویض بالک های بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان، با حضور مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت، معاونت های خرید و برنامه ریزی و توسعه و مدیران مرتبط با این پروژه، دوشنبه سی و یکم مردادماه در سالن جلسات معاونت بهره برداری برگزار شد.
دستگیری باند سرقت از موبایل فروشی‌های غرب کشور، شناسایی مزاحمان تلفنی ، دستگیری۲۴ سارق دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درنجف آباد و کشف محموله ای انواع کالاهای خارجی قاچاق از جمله اخبار انتظامی استان اصفهان است.
مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان،چهارشنبه دوازدهم مردادماه با حضور در شرکت تارابگین با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان وضعیت پروژه های این شرکت قرار گرفت.


یوسف رضا سیف الهی معاون هماهنگ‌کننده دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام پنج شنبه ۱۳ مردادماه با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت از خط تولید این کارخانه نیز بازدید کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نسبت به جاری شدن سیل در مناطق شرقی استان هشدار داد.
محمدیاسر طیب‌نیا گفت: هم‌زمان با عید غدیر و برای نخستین بار در کشور، تولید تختال موردنیاز فولادهای الکتریکی با ۱/۸ درصد سیلیسیم، با اتکا به دانش فنی و همت والای مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه میسر شد و ایران به جمع معدود تولیدکنندگان این قبیل فولادها پیوست.
در نهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت که اول مرداد ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد، مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی انتخاب و مدال زرین روابط عمومی را دریافت نمود.