اصفهان

در بهار امسال شرکت ذوب آهن اصفهان افزایش تولید به همراه داشت و این پیشرفت باعث امیدواری مدیران و کارکنان این شرکت است.
سلسله جشن های ویژه تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان برتر و ممتاز خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان با حضور مسئولین شرکت، تعدادی از دانش پژوهان برتر و خانواده های آن ها دهم تیر ماه در تالار مخابرات استان اصفهان آغاز شد.
دکتر علیرضا مقدسی معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل گمرک ایران و هیات همراه پنج شنبه دوم تیرماه با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرعامل و دیگر مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی، در آیین افتتاح ساختمان جدید گمرک اختصاصی ذوب آهن شرکت نمود.
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ۳۱ خردادماه با حضور در مرکز صدا و سیمای اصفهان با بهرام عبدالحسینی مدیر کل و دیگر مسئولین این سازمان در خصوص فعالیت های رسانه ای و فرهنگی مشترک گفت و گو کرد.
فعالیت های زیست محیطی ذوب آهن اصفهان، موضوع برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای اصفهان در روز دوشنبه ۱۶ خردادماه بود که در این برنامه حمید حسینی مدیر بهداشت و محیط زیست ذوب آهن توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
سخنگوی دولت و هیأت همراه نهم خردادماه با حضور درغرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه و رویداد ملی عصرامید (گام دوم انقلاب) دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ارتباط صنایع بزرگ و دانشگاه باعث به ثمر نشستن ایده های دانش محور می شود ضمن این که از این رهگذر بسیاری از فن آوری های مورد نیاز کشور نیز تامین خواهد شد.
نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید (گام دوم انقلاب) دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی تهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از مسئولان کشوری هشتم خردادماه در مصلی تهران، گشایش یافت.
همایش روز جهانی تنوع زیستی، همزمان با روز جهانی تنوع زیستی با حضور مدیران صنعتی و فعالان اقتصادی زیست محیطی استان، اعضاء هیأت علمی دانشگاه، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان، در تالار اجتماعات محیط‌بان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزار شد.