یزد

به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 66 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی با اعتباری نزدیک به 182میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:

138 خانوار روستاهای استان یزد از نعمت برق برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در حاشیه برگزاری آیین افتتاح پروژه های صنعت برق و برق رسانی به شش روستا گفت : در مجموع این طرح ها 138 خانوار روستاهای دشت مهر آباد ابرکوه ، هوش شهرستان تفت ، امام موسی صدر و حسین آباد خاتم ، سرچشمه طزنج مهریز و حسین آباد کروغلی نیر از نعمت برق برخوردار شدند.
دبیر کمیته تکریم شهدا و جمع آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد؛

انجام بیش از 2600 سرکشی از خانواده شهدا در استان یزد

دبیر کمیته تکریم شهدا و جمع آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای یزد گفت: از ابتدای سال تا کنون  از هزار و ۱۴۷ خانواده شهید و هزار و ۴۷۰ خانواده ایثارگر سرکشی شده که در مجموع 2617 مورد را منجر شده است .
در پی تماس پسر بچه ای با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود از یک منزل مسکونی، آتش نشانان مهریز  به همراه دو دستگاه خودرو آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه واقع در شهرک شهید رجایی اعزام شدند.
رئیس کمیته تکریم شهدا و جمع آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده خبر داد؛

جمع آوری زندگی نامه سه هزار و ۶۰۰ شهید استان یزد

رئیس کمیته تکریم شهدا و جمع آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای یزد گفت: تاکنون زندگی نامه سه هزار و ۶۰۰ شهید استان یزد جمع آوری شده است.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)؛

۱۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد آزاد شدند

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (ع) طی آیینی تحت عنوان یاس کبود ۱۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد:

روزانه در حدود 100تن مرغ گرم روانه بازار می شود

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه روزانه قریب به ۱۰۰ تن مرغ گرم با قیمت ۲۰۴۰۰ تومان در فروشگاه های سطح شهر توزیع می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد  در خصوص برنامه های تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان گفت: چهار شهید عزیز همزمان فردا همزمان با روز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها در استان یزد تشییع و تدفین خواهند شد
رئیس شورای اسلامی استان و نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: مدیریت کمی و کیفی منابع آب در بخش‌های صنعت، ‌شرب و کشاورزی باید در اولویت اول استان باشد.
دبیر کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی پژوهشی دومین کنگره ملی شهدای استان::

پنجمین دوره جشنواره ادبی هنری رویش با موضوع ۴۰۰۰ شهید یزد برگزار می شود

دبیر کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی پژوهشی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره ادبی هنری رویش با موضوع ۴۰۰۰ شهید یزد برگزار می شود گفت: ۱۵ اسفند ماه، آخرین فرصت ارسال آثار به این جشنواره است.
امام جمعه یزد ساماندهی شرایط اقتصادی کشور را از جمله مطالبات جدی مردم از مسئولان و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: گرانی‌ها کمر مردم را شکسته و زندگی بسیاری را تحت الشعاع قرار داده، مسئولان اجرایی باید هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی این شرایط اقدام کنند.
مربی تیم ملی جوانان فوتوالی ایران خبر داد؛

حضور 5 بازیکن یزدی در اردوی تیم ملی

مربی تیم ملی جوانان کشورمان از دعوت 12 بازیکن  به مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی خبر داد.
تولید تخم مرغ 55 درصد مازاد نیاز استان است؛

کمبود تخم مرغ در بازار یزد علی رغم ادعای مسئولان!

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت : در سال ۱۳۹۸ روزانه به طور متوسط حدود ۸۵ تن و در سال بیش از ۳۰هزار تن تخم مرغ در استان یزد تولید شده که با توجه به مصرف روزانه ۳۶ تنی ، ۵۵درصد بیش از مصرف استانی بوده است .
مدیر روابط عمومی اداره راه و شهرسازی یزد:

متقاضیان مسکن کارگری در یزد اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل کنند

مدیر روابط عمومی اداره راه و شهرسازی یزد با اشاره به توافقنامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص تامین مسکن کارگری استان یزد گفت: متقاضیان می توانند از روز شنبه 27دیماه به مدت 10 روز  از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس  www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات   اقدام  نمایند.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد:

۲۹۱ طرح در رویداد سکوی پرتاب یزد ثبت نام کردند

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: با پایان مهلت ثبت نام در رویداد سکوی پرتاب یزد، ۲۹۱ طرح برای شرکت در این رویداد بزرگ سرمایه گذاری کشور ثبت نام کردند.