در راستای برگزاری کنگره شهدای یزد صورت گرفت؛

قرابت بیش از پیش خانواده های شهدا و ورزشکاران یزدی

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان اظهار داشت: اقدام مهم و اثر گذاری که امسال صورت گرفت این بود که از خانواده های شهدا در ورزشگاه ها و میادین ورزشی و از ورزشکاران در گلزار شهدای استان تجلیل شد که این موضوع سبب قرابت و نزدیکی بیشتر این دوقشر جامعه به یکدیگر شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدمهدی نیکونژاد در نشست خبری کمیته ورزش و جوانان کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد با بیان اینکه 7 گروه در ذیل کمیته ورزش و جوانان کنگره برای برگزاری هر چه‌بهتر برنامه‌های ورزشی این کنگره در نظر گرفته شده گفت: برنامه‌هایی متعددی را طرح‌ریزی کرده بودیم اما با وجود شیوع کرونا در استان تلاش کنیم تا اثبات کنیم ورزش تعطیل شدنی نیست بنابراین سعی کردیم به بهترین شکل ممکن و به‌صورت مجازی مسابقات و برنامه‌ها را که قابلیت برگزاری داشتند اجرایی کنیم.

دبیر کمیته ورزش و جوانان کنگره 4 هزار شهید استان یزد افزود: مسابقات ورزشی مختلف در سطح استان یزد برگزار شد که استقبال بسیار خوبی نیز از آن ها صورت گرفت که نتایج آن نیز در دهه مبارک فجر مشخص و اعلام خواهد شد.

نیکونژاد با بیان این مطلب که کرونا در کنار همه تخلی کامی هایش ثمرات ارزشمندی نیز همراه داشته است ابراز داشت: اگرچه در شرایط کرونایی امکان حضور تماشاگران در مسابقات نبود اما تمثال شهدا را بر روی سکوها چیدمان کردیم که اثرات معنوی بسیار خوبی به مسابقات داد و ورزشکاران به عینه نظارت شما بر افعالشان را احساس می کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های ورزشی اثرگذار این کنگره، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان با نام شهدا بود اظهار داشت: اقدام مهم و اثر گذاری که امسال صورت گرفت این بود که از خانواده های شهدا در ورزشگاه ها و میادین ورزشی و از ورزشکاران در گلزار شهدای استان تجلیل شد که این موضوع سبب قرابت و نزدیکی بیشتر این دوقشر جامعه به یکدیگر شده است.


بیشتر بخوانید؛

ورزشکاران بسیجی یزدی خدمت سربازی را در باشگاه های مقاومت می گذرانند


وی شناسنامه‌دار کردن 400 تیم ورزشی را از دیگر برنامه‌های کنگره ورزش و جوانان کنگره ملی شهدای استان یزد دانست و گفت: 600 تیم دیگر نیز در سطح استان یزد هستند که با توجه به حرفه‌ای نبودن آنها، امکان شناسنامه‌دار کردن وجود نداشت.

نیکونژاد با بیان اینکه 4 هزار لباس ورزشی مزین به تمثال شهدا را بین ورزشکاران استان توزیع کردیم، اذعان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با 40 تیم مطرح در سطح استان یزد امضا خواهد شد تا بتوانیم این لباس‌های ورزشی مزین به تمثال شهدا را در مسابقات کشوری و لیگ‌های معتبر ورزشی مورداستفاده قرار دهند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

227595