یزد

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری یزد:

جشنواره چتر زندگی؛ بیان نیازهای جامعه به زبان  هنر

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری یزد گفت: اهتمام به برگزاری این جشنواره حتی در شرایطی که به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان اجرای میدانی وجود ندارد، نشان از نیاز جامعه و بیان نیازهای جامعه به زبان هنر است.
به مناسبت هفته منابع طبیعی و برگزاری کنگره شهدای استان یزد؛

غرس 158 نهال به یاد شهدای بهاباد

در راستای برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان و به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی وروز درختکاری 158 نهال به یاد 158 شهید این شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان درگلزارشهدای بهاباد غرس شد
مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی بهاباد عنوان کرد؛

عدم نظارت بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد

مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی بهاباد عدم نظارت دقیق و فنی بر ساخت و سازها در بهاباد را یکی از چالش های این شهرستان دانست و ابراز داشت:  باید نظام مهندسی پا در میدان نظارت ها بگذارد تا در آینده شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم
آیین افتتاح پروژه های شهرداری های استان یزد به صورت ویدیو کنفرانس در بام میبد با حضور استاندار، معاون عمرانی‌ استانداری و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان میبد برگزار شد.
با حضور معاون عمرانی استاندار انجام شد؛

رونمایی از سامانه‌های الکترونیکی شرکت گاز استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار صمن رونمایی از سامانه های الکترونیکی شرکت گاز استان، گفت: امروز با گستردگی و توسعه خدمات زیربنایی ناچار هستیم با بهره‌گیری از فناوری های نوین خدمات مورد نیاز مردم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا پاسخ دهیم.
رئیس کمیته امداد بهاباد گفت با توجه به توصیه‌های  وزارت بهداشت  در خصوص شیوع  ویروس کرونا مراسم نیکوکاری در این شهرستان به صورت غیر حضوری  و هوشمند برگزار می‌شود و از طریق  برنامه شاد دانش آموزان نیز قابل استفاده میباشد .
زارع زاده مهریزی گفت: شدت درگیری و شیوع و مرگ و میر و سطح درگیری سنین پایین در این نوع جهش یافته ویروس می‌تواند در صورت سهل‌انگاری و عادی‌نگری امروزی، ما را با بحران جدی در هفته‌های آتی رو به رو کند.
با حکم فرماندار بهاباد صورت گرفت؛

معرفی رئیس و اعضای ستاد انتخابات شهرستان بهاباد

فرماندار بهاباد در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد انتخابات این شهرستان را در امر برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.
انتخابات الکترونیکی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور صبح امروز در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و اعضای اصلی هیات مدیره و بازرسان به ترتیب برای 3 و یک سال، انتخاب شدند.
با حضور مجازی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد؛

برگزاری همایش ملی تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر در یزد

همایش ملی تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و کارفرمایان برگزیده حوزه مسئولیت پذیر اجتماعی با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری جلسات کمیته نظارت و تنظیم بازاردر راستای طرح نظارتی نوروز1400 خبر داد و گفت در طرح نظارتی نوروز 1400 که از تاریخ 15بهمن  آغاز گردیده و تا تاریخ 15فروردین1400 ادامه دارد، به طور همزمان در سطح ادارات صنعت معدن و تجارت شهرستانهای تابعه نیز اجرا میشود.