یزد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد مطرح کرد؛

ترویج سبک غذایی سالم و ایجاد نشاط در خانواده‌های یزدی از اهداف جشنواره «خش خورانه»

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گفت: جشنواره با هدف ترویج سبک غذایی سالم و نشاط و پویایی در بین خانواده‌های یزدی برگزار می‌شود.
مسجد جامع یزد که قدمت آن به قرن ششم هجری قمری باز می گردد دارای بلندترین مناره جهان است. در این گزارش زیبایی این شاهکار معماری ایرانی اسلامی به تصویر کشیده شده است.
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد مطرح کرد؛

آغاز چشیدن طعم غذاهای "خش خورانه"

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری مجازی مسابقه آشپزی خش خورانه ویژه نوروز، از آغاز داوری فیلم های ارسالی برای انتخاب شرکت کنندگان اصلی این جشنواره خبر داد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در این دوره ۳شهر شامل شامل خرانق، شهر بخ و شهر مجومرد به تعداد شهرهای استان اضافه شد و انتخابات شورای شهر برای اولین بار در این شهرها برگزار خواهد شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خبر داد:

آغاز توزیع میوه عید از امروز در یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: توزیع میوه عید با قیمت مصوب از امروز (دوشنبه 25 اسفند) در 120 نقطه شهر یزد و همچنین در سایر شهرستان‌های استان آغاز شد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با پرسون؛

دغدغه اصلی ام بعداز جنگ؛ مسائل اقتصادی است/ خود را سرباز کشور می دانم

محسن رضایی گفت: دغدغه اصلی بنده بعداز جنگ مسائل اقتصادی بوده ‌به همین جهت از رشته مکانیک به رشته اقتصاد رفتم و هدفم از تحصیل در این رشته سربازی کشور بوده و خودم را سرباز کشور می دانم.
شهردار یزد با بیان اینکه در سال های اخیر شهرداری ها اقدامات زیادی در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی و تحرک در بین شهروندان یزدی انجام داده است، گفت: در همین راستا برگزاری المپیاد ورزش محلات در دستور کار قرار گرفت.
قدم زدن در کوچه پس کوچه های بافت تاریخی یزد در هوای بهاری فرح انگیز و نشاط آور است پرسون با این گزارش تصویری شما را برای حضور خیال انگیز در این بافت دعوت می نماید.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت های مرکزی فقط باید به مسائل سیاسی، امنیتی، پول، زبان و تنظیم سیاست های خارجی و داخلی بپردازند و استانها در زمینه اقتصاد اختیارات لازم را داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دو سوم سرقت‌های استان یزد سرقت‌های خرد بوده که در خصوص این نوع از سرقت ها نسبت به سال گذشته با افزایش 6 درصدی روبرو بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در راستای کمک به تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری و ‌برخی از دهیاری‌های شهرستان بهاباد، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرستان بهاباد پرداخت شد.
معاون عمرانی استاندار یزد خبر داد:

آب خلیج فارس به یزد رسید

معاون عمرانی استاندار یزد گفت: ورود صنعت به پروژه انتقال آب باعث عملیاتی شدن و تسریع در اجرای آن شد، به گونه ای که پروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی و استان یزد از ابر پروژه هایی است که با بالاترین سرعت و کوتاه‌ترین زمان اجرایی شد و شاهد بهره برداری از آن هستیم.