یزد

همزمان با روز جهانی محیط زیست اتفاق می افتد؛

برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو گفت: نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی با همکاری وزارت نیرو و دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران همزمان با روز جهانی محیط زیست برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز با بیان اینکه تاکنون ۱۲ خانه عالم در روستا‌های پرجمعیت بخش مرکزی احداث شده است گفت این خانه ها در دهستان‌های خورمیزات، تنگ چنار، ارنان، بهادران و میانکوه قرار دارند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبرداد؛

رقابت 22 گروه در چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی "چتر زندگی "

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به آغاز چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی "چتر زندگی" در یزد، گفت: ۱۵۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و بعد از بررسی، آثار ۲۲ گروه از سراسر کشور به جشنواره راه یافت که از این تعداد ۱۱ گروه یزدی هستند.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان یزد از برگزاری دوره آموزش ایمنی در مراسم چهارشنبه‌سوری با شعار «انتخاب با شماست؛ چهارشنبه‌سوری یا چهارشنبه‌سوزی» خبر داد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد؛

افتتاح پروژه های متعدد ورزشی شهرداری یزد در بهار 1400

رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر به همراه معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مدیر منطقه ۴ شهرداری و تعدادی از مسئولان شهرداری یزد از برخی پروژه های ورزشی شهرداری بازدید و از افتتاح چند پروژه ورزشی در بهار 1400 خبر کردند.
اعتماد بی جای شهروندان یزدی به یک ادعای بی اساس؛

ماجرای دستگیری مشاور قلابی قوه قضاییه در یزد چه بود؟

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: بر مبنای یک گزارش مردمی و با تلاش کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد، فردی که مدعی بود مشاور قوه قضاییه است و مشکلات حقوقی و قضایی مردم را حل می کند در یزد دستگیر شد.
استاندار یزدگفت: امیدواریم اجرای هرچه بهتر  و مناسب تر طرح جامع پدافند غیر عامل، کمک شایانی به پایداری بیشتر در حوزه پدافند غیر عامل و توجه جدی تر به این حوزه کند.
با حضور معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)؛

بهره برداری از طرح اقدام ملی مسکن در مهریز

با حضور معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار مهریز طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مهریز مورد بررسی قرار گرفت.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان خبر داد:

مشاهده ویروس کرونا انگلیسی در استان یزد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد خبر داد.
مشاور و ناظر حوزه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: در آخرین روز طرح ویژه تخفیف 30درصدی هزینه خدمات مهندسی، بالغ بر 122 پرونده نظارتی بر روی سامانه ارجاع نظارت قرار گرفت.
«اگر برگشتم» روایت‌ زندگی شهید محمدحسین حسن‌زاده از رزمندگان استان یزد در دفاع مقدس، منتشر می‌شود.
امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نمازجمعه:

لازمه تشخیص حق از باطل بصیرت است

امام جمعه یزد گفت: لازمه تشخیص حق از باطل بصیرت است که از عاقبت اندیشی، ایمان و وفاداری نشأت می گیرد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: به برکت خون شهدا و برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد اعطای جهیزیه ایرانی و اسلامی در استان با مشارکت نهادهای مختلف و خیرین بزرگوار توانسته حرکتی عظیم در اصلاح فرهنگ جهیزیه در یزد ایجاد کند.