یزد

مدیرکل محیط‌زیست استان یزد بر ضرورت مدیریت منابع آب در استان تاکید کرد و ابراز داشت: انسان با برهم زدن چرخه طبیعت و مدیریت نادرست آب به چرخه زیست محیطی آسیب زده لذا با مدیریت آب باید حق حیات طبیعت و وحش را به آن برگردانیم.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی:

طرح‌های تشویقی برای کاهش مصرف آب مشترکان اعمال شود

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین مربوط به منابع طبیعی در کشور نیازمند به اصلاح و بازنگری است، گفت: طرح‌های تشویقی برای کاهش مصرف آب مشترکان اعمال شود.
مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونا برای مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده تمدید شد

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا متقاضی اخذ تسهیلات کرونایی در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به برگزاری همایش معاونین عمرانی سراسر کشور گفت: در این همایش عنوان شد، استان یزد با ۲۹ درصد کاهش تلفات جاده ای درون شهری، رتبه سوم کشور در کاهش تلفات جاده ای را بخود اختصاص داده است.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد:

تبلیغات زود هنگام نامزدها و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی خلاف قانون است

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان این‌که تبلیغات زود هنگام نامزدها و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی نیز خلاف قانون است، خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی و لوح های فشرده با رعایت اخلاق انتخاباتی و نیز قانون نحوه فعالیت در فضای مجازی بلا مانع است.
نشست باغداران و حافظان میراث سبز باغات یزد با حضور رییس شورای شهر, شهردار. رئیس کمیسپن خدمات شهری و محیط‌زیست و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ، رئبس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست ، فرماندار، رییس سازمان سیما و منظر و جمعی از باغداران و میراب داران یزد برگزار شد
سوالات اندیشمندان اندیشکده صفا از رئیس جمهور آینده؛

راهکارهای اجرای اسناد بالادستی و تحقق اقتصاد مقاومتی چیست؟

تا شروع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تنها دو هفته دیگر وقت باقی است. اقتصاد ایران در دو دوره ریاست‌ جمهوری حسن روحانی تلاطمات خارجی و داخلی بسیاری را پشت ‌سر گذاشت و اکنون سوال این است که دولت سیزدهم برای رفع ایرادات دولت و جلوگیری از تکرا نشدن آن ها چه راهکاری خواهد داشت.
رئیس اتاق اصناف یزد در دیدار مسئولان ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان با بازاریان و اصناف  گفت: در چند سال گذشته بر همه ما سخت گذشت اما باید با انتخاب اصلح این سختی  را جبران کنیم.
رئیس ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان یزد:

قهر مردم با صندوق های رای دشمنان را امیدوار می کند/انتخاب اصلح؛ راه نجات کشور

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گفت:  اگر مردم  با صندوق های رای قهر کنند دشمن را امیدوار کرده و در صورتی که حضور پرشور مردم را در انتخابات داشته باشیم شاهد کاهش فاصله های طبقاتی خواهیم بود.
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد رقم خورد؛

رفع مشکل نزدیک به ۶۳۰۰ واحد صنعتی در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بررسی و رفع مشکلات 6 هزار و 297 پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
بانوی قرآنی یزدی، شهید حسن دانش را یک پدیده قرآنی توصیف کرد و ابراز داشت: متاسفانه بنده دو سه دفعه بیشتر با ایشان برخورد نداشته و حقیقتا خیلی هم درک درستی از رفتار و کارهایشان نداشتم اما پس از شهادت بود که معنای حرکات و سکنات ایشان را درک کردم
رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

اقتدار نظام و برون رفت از چالش ها در سایه حضور مردم در صحنه های مختلف/ عملیات روانی دشمنان علیه ملت

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: در طول ۴دهه عمر نظام اسلامی با چالش ها، تهدیدات و فتنه های زیادی روبرو بودیم و امروز اقتدار نظام و برون رفت چالش ها و عبور از فتنه ها به دلیل حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله دفاع مقدس و حوادث پس از آن است.