دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد؛

انصراف 391 نامزد از انتخابات شورای شهر و روستای یزد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد از انصراف ۹۰ نفر دیگر از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یزد خبر داد و گفت: آمار انصرافی‌ها تا این لحظه به ۳۹۱ نفر رسیده است.
تصویر انصراف  391 نامزد از انتخابات شورای شهر و روستای یزد

به گزارش سایت خبری پرسون، .محمدعلی شاه حسینی در جمع خبرنگاران از انصراف ۹۰ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس از زمان تایید نهایی صلاحیت داوطلبان انتخابات تاکنون، ۳۹۱ داوطلب از ادامه رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزد انصراف دادند.

وی با اشاره به ثبت‌نام اولیه چهار هزار و ۱۱۷ نفر برای ورود به ششمین دوره انتخابات شوراهای استان، افزود: تاکنون ۱۱۰ داوطلب انتخابات شورای شهر و ۲۸۱ داوطلب انتخابات روستاها از شرکت در این دوره از رقابت‌ها کناره گیری کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نامزدهای انتخاباتی باید برای تصاحب هزار و ۳۶۹ کرسی شورای اسلامی شهر و روستای استان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

شاه حسینی تصریح کرد: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان یزد، یکهزار و ۹۱۹ شعبه اخذ در سطح استان پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۹۶۶ شعبه برای جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه برای جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دایر می شود

انتهای پیام /

حیران_استان یزد

306399

مطالب مرتبط