یزد

پویش مردمی «#_من_رای_می دهم» که توسط رسانه پرسون یزد راه اندازی شده مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفته است.
بازهم پراید در استان یزد حادثه آفرید؛

واژگونی پراید2مجروح و یک کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راهور استان گفت: در واژگونی خودروی سواری "پراید" در میدان ولایت شهر زارچ 2نفر مجروح و یک نفر جان خود را از دست داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خوب است که امور اعزام کاروان حجاج به حج به مردم واگذار شود و دولت نقش نظارتی خود را پررنگتر کند.
همسر آیت الله رئیسی شهر یزد را نماد همزیستی و وحدت معنوی دانست و گفت: کل ایران همزیستی بین ادیان و اقوام را در طول تاریخ داشته و از همینجا عرض می‌کنم که کاسبان تفرقه به دنبال تفرقه بین مردم هستند.
مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری یزد در گفت وگو با پرسون؛

ظرفیت بافت تاریخی یزد؛ فرصتی در جهت رونق اقتصادی شهر

نامزد ششمین دوره شورای شهر یزد گفت: آنگونه که باید از ظرفیت بافت تاریخی برای رونق اقتصاد شهری و جذب گردشگر استفاده نشده و در جذب مشارکت های اقتصادی شهر، موفق نبودیم.
همسر آیت الله رئیسی گفت: امروز دشمنان سعی کرده اند تا نقش این حلقه واسط را تضعیف کنند و مشکل اصلی ما نیز همین امر بوده که باید بار دیگر این قشر را پررنگ کنیم.
رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر یزد مطرح کرد؛

مدیریت علمی؛ شرط رستگاری شهرها

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر یزد با بیان اینکه مدیریت شهری امروز یک علم است تا بر مبنای آن شهرها مسیر صلاح و فلاح خود را پیدا کنند ابراز داشت: شهر عرصه آزمون و خطای افراد کم دانش و کم تجربه با سلایق و نظرات من درآوردی شان نیست.
مدیر گروه سلامت مرکز بهداشت استان یزد در گفت وگو با پرسون؛

نظارت بیش از ۲۰۰ کارشناس بهداشتی در روز انتخابات

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد از نظارت ۲۳۰ کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان خبر داد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خواستار شد؛

نامزدهای جبهه انقلاب در راستای ایجاد وحدت از آیت الله رئیسی حمایت کنند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با فساد و محرومیت زدایی اساس و پایه کار آیت الله رئیسی است، از نامزدهای جبهه انقلاب خواست در راستای ایجاد وحدت از آیت الله رئیسی حمایت کنند.
معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار یزد در گفت وگو با پرسون:

همراهی و همدلی همه آحاد مردم در یک شهر، شهری نمونه و مدرن می سازد

معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار یزد بر مشارکت و همراهی عموم مردم در ساخت آینده یک شهر تاکید کرد و اظهار داشت: همراهی و همدلی همه آحاد مردم در یک شهر، شهری نمونه و مدرن می سازد.
نماینده یزد و اشکذر در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب آب از آبخوان‌های استان برداشت می‌شود و هر سال ۴۰ سانتیمتر از سطح آب‌های زیرزمینی یزد کاسته می‌شود.
اردکانیان در یزد گفت: ما در مصرف آب کشاورزی در کشور قطعا باید چاره‌اندیشی کنیم و اگر فکری به حال آن نکنیم با وجود تمام پروژه‌های انتقال آب، نابود شدن این تمدن را فقط به تعویق انداخته‌ایم.
با حضور همسر و رئیس ستاد آیت الله رئیسی؛

فردا، گردهمایی حامیان رئیسی در یزد

گردهمایی بزرگ حامیان ایت الله رئیسی عصر فردا در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

شاخص برخورداری آب شهری در یزد به حدود ۱۰۰درصد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: شاخص برخورداری استان یزد به لحاظ آب شهری 99 و هشت دهم درصد است که نشان از تلاش هایی است که در استان صورت گرفته است.