نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

ملت ایران نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیست

امام جمعه یزد با اشاره به این مطلب که شرکت نکردن در انتخابات به منزله بی تفاوتی نسبت به سرنوشت و آینده کشور است ابراز داشت: مردم ما مردمی مسئولیت پذیر بوده و نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیستند.
تصویر ملت ایران نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیست

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در حاشیه شرکت در انتخابات در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی جهت تقویت نظام و پاسداشت خون شهداست گفت: دشمنان ما دشمن عظمت اسلام و ایران هستند و استکبار جهانی تمام تلاشش را برای اینکه ایرانی قوی، مستقل و پیشرفته وجود نداشته باشند به کار گرفته است.

ناصری یزدی تصریح کرد: دشمنان ما در طول دوران انقلاب به ویژه در سال های اخیر تلاش کردند با تحریم های ناجوانمردانه مردم را در مقابل نظام قرار دهند و کشور را بار دیگر به زیر یوغ خود بکشند.

وی با اشاره به این مطلب که شرکت نکردن در انتخابات به منزله بی تفاوتی نسبت به سرنوشت و آینده کشور است ابراز داشت: مردم ما مردمی مسئولیت پذیر بوده و نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیستند بنابراین شاهد هستیم از آغازین ساعات رای گیری به کوری چشم دشمنان با حضور پرشور خود انتخاباتی چشمگیر همچون گذشته رقم زده اند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: بنای نظام و ملت ایران حفظ اسنقلال و عزت خویش است و انشالله با انتخاب افراد اصلح توسط مردم و تحت هدایت های رهبر معظم انقلاب، ایرانی قدرتمند خواهیم ساخت.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

306412