یزد

رئیس پلیس فتای استان یزد با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از کلاهبرداری‌های رایانه‌ای شناسایی و کشف می‌شوند گفت: اغلب این مجرمان خارج از حوزه قضایی و جغرافیایی استان یزد هستند. یعنی معمولاً شهروندان یزدی در بحث جرایم اقتصادی قربانی بوده و مجرمان سایبری کمی از استان یزد هستند.
رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد بر استفاده از تمامی ظرفیت های بسیج مداحان در سال جاری تاکید کرد و گفت: الحمدالله ظرفیت خوبی در بین خواهران و برادران مداح ما وجود دارد که باید مداحان بسیجی در جریان‌سازی و ایجاد پویایی و حرکت در جامعه ستایشگری حسینیه ایران تاثیر گذاری و نقش آفرینی کنند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

قطعی برق در سایه بی تدبیری ها

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه قطعی برق در سایه بی تدبیری های صورت گرفته بود، گفت: در چند سال اخیر به اندازه مصرف تولید برق نداشتیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه دشمنان ما به دنبال فتح جمهوریت نظام هستند اظهار داشت: امروز رفتار رسانه ای دشمن میخواهد به جامعه این باور را تزریق کند که اکثریت در انتخابات شرکت نمی کنند و این موضوع گواه این مطلب است که این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.
با حضور جانشین سپاه الغدیر، مدیرکل صداوسیما، فرمانده بسیج ناحیه مرکزی، رئیس سازمان بسیج مداحان و جمعی از مداحین خواهر و برادر از یکصد مداح بسیجی تجلیل شد
مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان ترن پارس یزد:

حمل و نقل ریلی و جاده ای کالا در کشور هوشمند می شود

شرکت تعاونی پیشگامان ترن پارس به عنوان اپراتور عملیاتی بندرخشک پیشگامان و تکمیل کننده زنجیره تامین کالا و خدمات در آستانه سه سالگی فعالیت خود در تلاش است با بهره گیری از سیستم های هوشمند، تحولی در حمل ونقل ریلی و جاده ای کشور ایجاد کند.
پس از ۱۶ساعت تلاش نیروهای امدادی هلال احمر؛

جنازه فرد گمشده در منشاد پیدا شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از پیدا شدن جنازه فرد گمشده در منطقه گل افشان منشاد خبر داد.
رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در یزد:

رای اولی ها می توانند نشاط انتخاباتی را به جامعه تزریق کنند


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در یزد با بیان اینکه امروز نوجوانان و رای اولی ها می توانند نشاط انتخاباتی را به جامعه و خانواده های ایرانی تزریق کنند گفت: در دوران دفاع مقدس این جوانان و نوجوانان بودند که نقش‌آفرین بوده و در سنین جوانی فرماندهی در جنگ‌ را بر عهده داشتند که اعتماد به این عزیزان سبب اقداماتی شد که در ذهن این ملت ثبت و ضبط است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

تثبیت 50 هزار شغل در استان یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تصویب 50 هزار شغل در استان یزد به دنبال رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان خبر داد.
ستاد مرکزی یاورمحرومان با حضور رئیس شوراهای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی، اعضای این شورا و جمعی از مردم در یزد شروع به کار کرد.
شهردار یزد عنوان کرد؛

نگاه ویژه مدیریت شهری به محیط زیست

شهردار یزد با بیان اینکه رویکرد جدیدی در حوزه محیط زیست در شهر یزد و مدیریت شهری ایجاد شده گفت: این رویکرد باعث شده تا نگاه ویژه ای به محیط زیست به وجود بیاید
مدیرکل میراث فرهنگی عنوان کرد؛

عدم وجود ضوابط برای ثبت باغات در استان یزد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه به تازگی روند ثبت باغات  استان از جمله بافق، شاهدیه و تفت درحال انجام است اظهار داشت: اما همچنان ضوابطی برای ثبت باغات در استان وجود ندارد.