یزد

معاون عمرانی استاندار خبر داد؛

تدوین برنامه عمرانی چهار ساله استان یزد

معاون عمرانی استاندار از تدوین برنامه عمرانی چهار ساله استان خبر داد و گفت: این اقدام مهمترین اولویت ها و اقدامات حوزه عمرانی استان در ابتدای شروع به کار دولت است.
استاندار یزد گفت: مردم؛ مسئله مهم و محوری در دولت سیزدهم هستند یا قول نمی‌دهیم یا اگر قول دادیم برخورد فرض میدانیم آن را انجام بدهیم و به مردم گزارش بدهیم.
امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به تصویب قانون حمایت از خانواده ‌و فرزندآوری در هفته گذشته اظهار داشت:در این مسیر باید همه دستگاه ها و ادارات به ویژه آموزش و پرورش پای کار بیایند و در این زمینه اقدامات لازم از جمله فرهنگ‌سازی را انجام دهند.
مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری جشنواره شکرانه انار در روستای سرو علیای بخش عقدا، به همت متخصصان مخابرات منطقه یزد این روستا به فناوری 4G مجهز شد.
مراسم ترحیم آیت الله علاقه بند با حضور مسئولین استان و مردم شریف دارالعباده یزد در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد عنوان کرد؛

شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد را ۳۰ تیم اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ نفر به مدت ۴۸ ساعت در این گروه‌ها مشغول به تولید محتوا خواهند شد.
جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج:

بیش از یکصد هزار نفر عضو بسیج دانش آموزی هستند

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج گفت: در حال حاضر از حدود ۲۴۶هزار دانش آموز در استان ۱۰۵هزار نفر عضو بسیج هستند و حدود هزار شهید دانش آموز نیز در استان داریم.