آغاز به کار اولین جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران در یزد

دبیر اولین جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران از آغاز به کار اولین جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران با عنوان "سر سخن" در یزد خبر داد
تصویر آغاز به کار اولین جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران در یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، عباس گلرسان با اشاره به حضور داوران ملی در این جشنواره اظهار داشت: داوران از امروز به مدت 4 روز کار داوری آثار را در سه بخش تلویزیونی، رادیویی و صحنه آغاز خواهند کرد که مراسم اختتامیه شب هشتم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال پرشور علاقمندان به شرکت در این جشنواره عنوان کرد: در زمان فراخوان جشنواره 400 اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری های اولیه 70 اثر در سه بخش جشنواره به بخش داوری راه یافتند.

دبیر اولین جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران پیرامون تاثیر برگزاری چنین جشنواره هایی در شناسایی استعدادهای حوزه گویندگی اذعان داشت: مجری و سخنران در حقیقت یک آفریننده است و بر همین اساس توجه به صاحب آفرینش یک اصل ضروری است.

وی برگزاری این جشنواره را بهترین فضا و مکان برای دیده شدن مستعدین همچنین محک زدن خود افراد برشمرد و تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در توانمندسازی مجریان و سخنوران بسیار موثر بوده و می تواند آینده این حرفه را تضمین نماید.

381716