یزد

فردا با برگزاری افتتاحیه زده خواهد شد؛

سوت آغاز نهمین المپیاد ورزش محلات در یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در جمع خبرنگاران از برگزاری نهمین المپیاد ورزش محلات در یزد خبر داد.
جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

بانوان، افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن هستند

جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش خطیر بانوان در جنگ نرم با دشمن تصریح کرد : اگر در دوران دفاع مقدس مردان در خط اول جبهه دفاع از ارزش‌ها و میهن نقش داشتند امروز بانوان در این جنگ در خط اول و مقدم نقش آفرین هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد:

رابطه مطلوب مردم و مهندسین بخش گاز قابل توجه است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه رابطه مردم و مهندسین بخش گاز به گونه ای مطلوب تنظیم شده است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این دستاورد در سایر حوزه های مهندسی و خدمات قابل ارائه این سازمان، تکثیر می شود.
آیین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان یزد با حضور رئیس سازمان فرهتگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری، دختر شهید پاکنژاد و فعالان اجتماعی و رسانه ای در منزل شهید سیدرضا پاکنژاد پزشک شهیر یزدی و نماینده مردم در مجلس اول برگزار شد.
مدیر کانون کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جوادالائمه(ع) و دبیر اجرایی در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد ملی شتاب (کسب و کار هوشمند) در یزد خبر داد.
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور در بهاباد؛

مکتب سلیمانی، شعبه ایی از مکتب امام خمینی است

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی، دارای شاخصه هاییست که همه آنها در مکتب امام خمینی وجود داردگفت : وقتی میگوییم مکتب سلیمانی، شعبهای از مکتب امام خمینی است، یعنی نگاه سردار شهید سلیمانی، برگرفته از نگاه موالیش ومرادش خمینی کبیر است.
امام جمعه یزد خواستار شد؛

سود ناعادلانه کالاها مهار شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه برخی تولیدکنندگان و تجار به سود کم قانع نیستند، گفت: این امر سبب قیمت گذاری‌های غیرمنطقی می شود که دولت باید آن را مهار کند.
رئیس سازمان بسیج مداحان استان :

شب شعر «میراث سلیمانی» در یزد برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد از برگزاری شب شعر با عنوان «میراث سلیمانی» در یزد به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.
سخنگوی شورای ششم با اشاره به گلایه های متعدد ساکنین، کسبه و عابرین اطراف گرمخانه و شلتر شهرداری گفت: گرمخانه محل نگه‌داری کارتن خواب‌های سالم است که به نظر نهادهای مسئول، اصلا در شهر یزد مصداق ندارد اما شلتر، مرکز سرپناه شبانه ویژه معتادان متجاهر بوده و این مکان طبق قانون نباید داخل شهر و در مجاورت زندگی مردم باشد
وزیر اسبق امور خارجه گفت: پیام ۹دی این است که مردم در تصمیمات اساسی کشور نقش‌آفرینی کرده و اگر در این میان کسانی به رای و نظر آنان تمکین نکرده و بخواهند اخلال ایجاد کنند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.
در دیدار با فعالان فرهنگی و رسانه ای یزد عنوان شد؛

علت کمرنگ شدن یامین پور در فضای مجازی

معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع فعالان فرهنگی و رسانه ای یزد دلیل کناره گیری خود از فضای مجازی را اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز به کار طرح چله نشینی امدادی خبر داد و گفت: از هشتم دی ماه 1400، فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در صفحات شبکه‌های اجتماعی رسمی هلال احمر استان ارائه می شود.
مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد؛

نقش‌آفرینی آزمایشگاههای فنی و مکانیک در 23درصد پروژه های عمرانی

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در حال حاضر آزمایشگاههای فنی و مکانیک خاک سراسر کشور در ۲۳درصد از پروژه های عمرانی سراسر کشور نقش آفرینی می کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه بیش از 100 برنامه پیشنهاد داده شده است که با همکاری سایر ارگان ها و بخش های مختلف در سازمان انجام می شود گفت: با توجه به ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر سازمان دهی مراسم ها و مجالس مذهبی همچنین دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و نخستین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی تلاش می کنیم  گام های موثری برداریم.
استاندار یزد با اشاره به عزم جدی جهت معرفی استان به عنوان قطب نوآوری و فناوری کشور، اظهارداشت: کلیه رویکردها و سیاست های توسعه ای استان باید مبتنی بر این دو واژه باشد  و با یک نگاه نوآورانه وبهره ورانه، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و افزایش اقدامات و فعالیت های استان برای اجرای سیاست های درست ، تصمیم گیری شود.
مدیر کل زندان‌های استان یزد عنوان کرد؛

استفاده ۲۴۰ زندانی در یزد از پابند الکترونیک

مدیر کل زندان‌های استان یزد با اشاره به تاکیدات رییس سازمان زندان ‌ها در خصوص کاهش جمعیت کیفری و استفاده حداکثری از مجازات های جایگزین حبس با استفاده از پابند الکترونیک اظهار داشت: در راستای این تاکیدات در ۹ ماهه نخست امسال برای ۲۴۰ زندانی از پابند الکترونیک استفاده شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۵ درصدی داشته است.
استاندار یزد در یادواره شهدای حمل و نقل استان:

تلاش فعالان حوزه حمل و نقل در جنگ اقتصادی ستودنی است

عالی ترین مقام اجرایی استان یزد ابزار داشت: امروز در جنگ اقتصادی دشمن تلاش و زحمات شماست که موجب شده کوچکترین مشکلی در حوزه انتقال کالاها به سراسر کشور احساس نشود که این نقش‌آفرینی ستودنی است