برگزاری اولین جشنواره قدقامت عشق در یزد

سردار حسین کمالی جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری اولین جشنواره استانی نماز با عنوان قدقامت عشق خبر داد.
تصویر برگزاری اولین جشنواره قدقامت عشق در یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سردار حسین کمالی جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری اولین جشنواره استانی نماز با عنوان قدقامت عشق خبر داد و گفت: تفاوت‌ اساسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی غریب و شرق بعد معنویت است و اینکه آنان تنها به ابزار تکیه دارند و ما هم ابزار و هم معنویت.

وی افزود: در بعد ابزار امروز از یک نیروی نظامی کاملا وابسته در قبل از انقلاب به نیروی نظامی دفاع ملی در دوران دفاع مقدس و پس از آنان به قدرت بازدارندگی و ضربه متقابل رسیدیم.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان با بیان اینکه یکی از مهترین اهداف انفلاب تمدن سازی است گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب هدف از تمدن سازی زمینه سازی ظهور بوده که درست در مقابل تمدن غربی قرار دارد که البته این تمدن سازی نیازمند نیروهای جوان انقلابی، با ایمان و ولایت مدار است.

زارع کمالی تصریح کرد: برای تربیت چنین نیروهایی باید در بعد معنوی کار کرد که نماز به عنوان اولین عمل مورد سوال شده در قیامت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز نیروهای مسلح در اولین روز هفته بسیج در آذرماه ابراز داشت: هنر پایه واساس هر کاری است و به کار گیری هنر در این رویداد که امروزه دشمن علیه آن فعالیت می‌کند می‌تواند توطئه ها را خنثی سازد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان با اشاره به برگزاری جشنواره قدقامت در دو بخش هنر و رسانه گفت: زمان مهلت آثار به این جشنواره 15 فروردین ماه و مراسم اختتامیه نیز 29 فروردین ماه همزمان با میلاد با سعادت امام مجتبی(ع) خواهد بود.

حیران_استان یزد

381807