جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

بانوان، افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن هستند

جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش خطیر بانوان در جنگ نرم با دشمن تصریح کرد : اگر در دوران دفاع مقدس مردان در خط اول جبهه دفاع از ارزش‌ها و میهن نقش داشتند امروز بانوان در این جنگ در خط اول و مقدم نقش آفرین هستند.
تصویر بانوان، افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سردار حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: زنان همواره در شکل گیری انقلاب و پس از انقلاب هم به تاسی حضرت زهرا(س) نقش آفرین بودند که مادران و همسران شهدا نماد این بانوان هستند.

وی با اشاره به نگاه اسلام به ماهیت وجودی زن اظهار دا‌شت: علی رغم اینکه در غرب به زن به عنوان یک کالای سرمایه ای نگاه می شود اما نگاه انقلاب اسلامی که نگاهی برگرفته از اسلام است نگاه متفاوتی به زن بوده و بر اساس ارزش ها و شخصیت متعالی یک بانوی مسلمان است.

زارع کمالی با اشاره به نقش خطیر بانوان در جنگ نرم با دشمن تصریح کرد : اگر در دوران دفاع مقدس مردان در خط اول جبهه دفاع از ارزش‌ها و میهن نقش داشتند امروز بانوان در این جنگ در خط اول و مقدم نقش آفرین هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان در ادامه جنگ امروز را جنگ روان شناختی و افکار عنوان کرد و ابراز داشت: امروز نقشه دشمن ولنگاری فرهنگی، فکری و علمی بانوان ماست و نقش بانوان در مباحث مهم این جنگ نظیر عفاف و حجاب، فرزندآوری و جمعیت و... نقش ارزنده و مهمی است.

وی با اشاره به اثرگذاری رسانه ها در افکار عمومی اذعان داشت: رسانه ها نقش اساسی در ترویج سبک زندگی فاطمی دارند و باید برخلاف دشمن که به مسائل فرعی زنان می پردازد به مسائل اصلی وکلان زنان نظیر حقوق زنان در سبک زندگی و کانون خانواده بپردازند.

زارع کمالی با اشاره به برنامه های هفته زن اظهار داشت : امسال این هفته با نام ولایت اجتماعی برمبنای سبک زندگی حضرت فاطمه(س) نام گذاری شده و بیش‌از چهل نوع برنامه توسط بسیج جامه زنان اجرایی خواهد شد.

جانشین سپاه استان، همایش بانوی هزاره اسلام توسط بسیج طلاب، ایجاد بازارچه فروش محصولات خانگی، تجلیل از بانوان دارای 4فرزند به بالا، همایش بانوان فرهیخته بسیجی، تجلیل از مادران شهدا، کاشت نهال به یاد مادران آسمانی، جشن ازدواج آسان و اهدای جهیزیه، همایش الگوی زن ایرانی و تجلیل از برگزیدگان را بخشی از برنامه های اجرا شده در این هفته برشمرد.

گفتنی است سپاه الغدیر استان تا کنون بیش از 1100جهزیه اهدا و 2هزار جشن ازدواج آسان در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار کرده است.

380514