تعطیلی ادارات همدان در روز پنجشنبه

طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری همدان، همه ادارات و مراکز آموزشی این استان فردا /پنجشنبه/ ۲۲ دیماه ۱۴۰۱ تعطیل است.
تصویر تعطیلی ادارات همدان در روز پنجشنبه

به گزارش سایت خبری پرسون،دبیر کارگروه مدیریت مصرف انرژی همدان در این زمینه گفت: با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی همه دستگاه های اجرایی، مراکز دانشگاهی شامل بخش اداری و آموزشی و همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، سازمان ها، نهادها، شرکت ها و موسسات فردا پنجشنبه تعطیل هستند.

محمدصادق محبی نظر روز چهارشنبه اضافه کرد: این تصمیم شامل حال مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک ها نمی شود.

دبیر کارگروه مدیریت مصرف انرژی همدان گفت: همچنین امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار و و در همه مراکز آموزشی ، آموزش به صورت غیر حضوری است.

محبی نظر تاکید کرد: همه دستگاه ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش کردن سیستم گرمایشی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۱ دی تا صبح روز شنبه ۲۴ دی ماه سال جاری هستند.

به دنبال برودت هوا و یخبندان و همچنین لغزندگی همه مقاطع تحصیلی استان همدان امروز چهارشنبه در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان پدیده غالب جوی این استان تا پایان هفته جاری کاهش محسوس دما، همراه با بارش پراکنده برف و وزش باد ملایم است.

منبع:ایرنا

456409

نظرات شما ( 1 نظر )

بهروز |
چهارشنبه 21 دی 140119:40
غنیمت که همان کشور بود آنقدر دوشیدند که بزرگترین دارنده گاز دنیا با کمبود مواجه شده .یکی به ایشان بگه ماشین که در قرعه برنده بشی شاید پول خرید نخواهد ولی پول بنزین را باید بدهی تا حرکت کند.این هم کار خارجی هاست یا معترضین