هجدهمین سالگرد درگذشت بنیانگذار پژوهشگاه رویان همدان

حجت‌الله والمسلمین احمدحسین فلاحی در هجدهمین سالگرد درگذشت دکتر سعید کاظمی‌آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان گفت: خروجی شخصیت وی با تفکر جهادی، دستاوردهای این پژوهشکده است.
تصویر هجدهمین سالگرد درگذشت بنیانگذار پژوهشگاه رویان همدان

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الله والمسلمین احمدحسین فلاحی با اشاره به هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی‌آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، اظهار کرد: خروجی شخصیت وی با تفکر جهادی، دستاوردهای این پژوهشکده است.

وی با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی یک پدیده و مولود مبارک جمهوری اسلامی است که دستاوردهای زیادی داشته، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در کنار معاونت‌های علمی و بنیاد نخبگان سرعت بسزایی در نوآوری‌های پژوهشی داشته که یکی از این دستاوردها، پژوهشگاه رویان است.

فلاحی با تأکید بر اینکه نتیجه‌ای که از راه زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی حاصل شده یعنی ما توانستیم، افزود: جهاددانشگاهی با تفکر جهادی فراتر از مجامع دیگر علمی بوده است و می‌خواهد تلاش مضاعفی را انجام دهد.

نماینده مردم همدان در خانه ملت تأکید کرد: پژوهشگاه رویان تنها نمونه نبوده بلکه در حال حاضر شاهد بروز و ظهور جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی هستیم که در تمام عرصه‌ها توانسته حرف اول را بزند.

وی با بیان اینکه راز و رمز حرکت زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی، راز و رمز پیشرفت کشور است، تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور نگاه‌ها به پژوهش‌های بیرونی است این در حالیست که اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم، نشانه مسیر، تفکر زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی است.

منبع: ایسنا

573755