مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان خبر داد:

افتتاح اتاق رسانه و خانواده در دهه فجر

مدیرتبلیغات اسلامی شهرستان فراهان از تشکیل اتاق رسانه و خانواده برای اولین بار در کشور طی دهه فجر در فراهان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک ، حجت الاسلام محمود قربانی گفت: در دهه فجر امسال در دو حوزه فضای مجازی و حقیقی تبلیغات اسلامی فراهان فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: در فضای مجازی برگزاری پویش نسل انقلابی شامل دلنوشته، عکاسی، نقاشی و خاطره گویی و برگزاری پویش قرآنی شامل برگزاری مسابقه و ختم قرآن را خواهیم داشت.

قربانی ادامه داد: در فضای حقیقی نیز سخنرانی روحانیون، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و افتتاح اتاق رسانه و خانواده را خواهیم داشت.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به انجام کمک های مومنانه در این شهرستان طی شیوع کرونا اشاره و بیان کرد: راه اندازی قرارگاه فرهنگی، اجتماعی شهید سلیمانی، راه اندازی قرارگاه های سلامت با برگزاری ۲۰ جلسه تاکنون، فعالیت ۲۰ پایگاه سلامت محور با محوریت مسجد در شهرستان از جمله فعالیت هایی بوده که با کمک خیران، هیاتهای مذهبی، سپاه و بسیج در این حوزه صورت گرفته است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان ابراز کرد: دریافتهای نقدی و غیرنقدی حدود ۲۰۰ میلیون تومان نیز جمع آوری شد و ۱۰ طلبه نیز در بحث آرامستان و پایگاه های سلامت با ما همکاری دارند.
وی یادآور شد: توزیع بیش از ۲۰ هزار ماسک نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

230935