مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

باید قدردان فضای معنوی ایران اسلامی باشیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم اعطا گواهینامه مداحی در اراک گفت: باید قدردان فضای معنوی ایران اسلامی باشیم چرا که راه اندازی چنین مراکزی در بسیاری از کشورهای دنیا بدلیل محدودیت علیه شیعه امکان پذیر نیست.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد:

۹۳درصد جمعیت استان مرکزی یارانه دریافت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۲۱۹ نفر معادل ۹۳ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۳۶ نفری این استان یارانه دریافت می‌کنند.
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

۷۲۱ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکزی از چرخه حمایت خارج شدند

معاون اشتغال و خودکفای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۷۲۱ مددجوی این نهاد حمایتی با ایجاد اشتغال پایدار در سال جاری از چرخه حمایت خارج شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:

بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ دولت مردم محور است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی مردم محور است و نگاه ویژه‌ای به قشرهای مختلف از جمله افراد کم درآمد دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان مرکزی گفت: ۱۲۴ هکتار زمین با هدف توسعه متوازن واحدهای تولیدی درقالب ۲۵۰ قرارداد رسمی امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان به متقاضیان واگذار شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۴۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۱۰ سوئیچر ( تنظیم‌کننده نحوه پخش تصاویر دوربین مدار بسته ) و یک ژنراتور برق از یک شرکت صنعتی در این استان کشف و ضبط شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

طرح اصلاح انشعابات برق در استان مرکزی آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: طرح فراگیر اصلاح انشعابات برق و برخورد با رمز ارزهای غیرمجاز با هدف فعالیت‌های پیشگیرانه برای افزایش پایداری شبکه در بحران‌ها و پیک بار روز پنجشنبه در این استان آغاز شد.


مدیرعامل ایران خودرو:

با واردات خودرو دست دوم مخالفیم

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در بازدید از شهرک صنعتی ساوه گفت: در شرایطی که ظرفیت تولید خودرو ایرانی در داخل وجود دارد، نباید خودرو خارجی دست دوم وارد شود.

۶۱ طرح مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در استان‌های هرمزگان، گیلان، بوشهر، قم، ‌ آذربایجان شرقی و مرکزی به ارزش ۹۲۰۰ میلیارد تومان به‌شکل ویدیوکنفرانسی از سوی رییس جمهوری در چهل و یکمین هفته از افتتاح‌ طرح‌های ملی به بهره برداری رسید.
تنها پینتبالیست حرفه ای استان مرکزی در گفت و گو با پرسون:

چشم انتظار حمایت مسئولان استان هستم

احمد حسینی قهرمان رشته پینتبال متولد سال ۶۷ در کرمانشاه و ساکن اراک است که به جز مدال های طلایی که در این رشته کسب کرده است در زمینه تحصیلات نیز خوش درخشیده و دارای دو مدرک لیسانس در رشته های مختلف است.
در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده عنوان شد:

اساس حاکمیت الهی عدل و علم است

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اساس حاکمیت الهی عدل و علم است.
توسط آیت اله اراکی صورت گرفت:

دیدار و سرکشی از خانواده شهیدان مسافر

همزمان با سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آیت الله اراکی نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهیدان مسافر دیدار کرد.