مرکزی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شازند خبر داد:

انجام بیش از 25 کیلومتر لوله گذاری آب در سال ۹۹

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شازند گفت: در سال گذشته 25.6 کیلومتر لوله گذاری آب در سطح شهرها و روستاهای شهرستان شازند انجام شد.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

بهره‌مندی ۵۶ خانواده تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: با توجه به تفاهم نامه همکاری با کانون وکلای استان در سال گذشته بیش از ۵۶ خانواده مددجوی تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار استان بهره‌مند شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

فعالیت اماکن ورزشی استان مرکزی از سر گرفته شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: فعالیت اماکن ورزشی با توجه به خروج این استان از شرایط قرمز کرونایی از امروز(پنجشنبه) از سر گرفته شد.
مسوول انجمن حمایت از پرندگان استان مرکزی:

حیوانات و پرندگان را حبس نکنیم

در طول تاریخ بشر، همواره نیاز آدم ها برای گذران زندگی به حیوانات به چشم می خورد، به طوری که انسان برای رفع این نیاز اقدام به رام کردن حیوانات و حتی نگهداری از پرندگان کرده اند؛ به طور مثال انسان ها در زمان های دورتر از کبوتر برای رساندن پیغام و بعدها از سگ برای نگهبانی و الاغ برای بارکشی و از گوسفندان برای تغذیه استفاده کرده اند.
حال با گذر زمان و ایجاد تغییر در زندگی بشر اولیه، نوع حیواناتی که افراد برای نگهداری از آنها در منزل اقدام می کنند نیز تغییر کرده است.
قائم مقام مدیرعامل در مدیریت توزیع برق اراک خبر داد؛

برگزاری مانور مدیریت برق ادارات استان

قائم مقام مدیرعامل در مدیریت توزیع برق شهرستان اراک گفت: مانور مدیریت و کنترل مصارف برق ادارات و دستگاه های اجرایی در استان مرکزی برگزار شد.

با اجرای پویش ایران همدل در استان مرکزی انجام شد؛

توزیع ۵۱۰ بسته معیشتی توسط آستان قدس رضوی

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و با همکاری آستان قدس رضوی تعداد ۵۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: یک‌هزار و ۸۷۰ دانش آموز این شهرستان در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، به فضای مجازی دستری نداشتند که با حمایت خیران و مدیران مدارس این تعداد، امروز به ۶۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

انتخابات آزادانه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرآیند انتخابات آزادانه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است و حضور گسترده در آن نماد آزادی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی است.

زندگی در دوران کنونی آغشته به طعم کرونا تلخی ها و سختی هایی دارد که در حوزه اقتصادی کام همه حوزه های صنفی تلخ شده است. در این بین شاید آنچه کمتر دیده و به آن پرداخته شد وضعیت هنرمندان جامعه بود که تنها راه گذران زندگیشان از دستمزد ناچیز هنر در عرصه های مختلف همچون سینما، تئاتر، موسیقی، تدوین و غیره بود و طی این یکسال آن نیز به تعطیلی رفته و به طور حتم زندگی آنها نیز دستخوش طوفان کرونا شده است.
نماینده خمین در مجلس با بیان اینکه وضعیت معیشتی و اقتصادی و سفره مردم نشانگر دستاوردهای دولت است و جهانگیری و روحانی باید پاسخگوی عملکردشان باشند گفت: مشکل دولت آن است که زبانش دراز است اما دستش در کار و عملکرد کوتاه است.
مدیرعامل شرکت املاح معدنی ایران در اراک:

در سال جاری بالغ بر ۱۸۵ هزار تن تولید خواهیم داشت

مدیر عامل شرکت املاح معدنی ایران در اراک، گفت: پیش بینی می شود در سال جاری بالغ بر ۱۸۵ هزار تن تولید سولفات سدیم در دو شهرستان اراک و گرمسار داشته باشیم.
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

حمایت بیش از ۳۰ هزار حامی از ۶۵۷۳ یتیم

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تعداد ۶۵۷۳ یتیم و محسنین توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می شوند و از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی افزایش پنج هزار حامی جدید است.

به مناسبت روزکارگر؛

مرگ سوسیالیسم کارگری

تعریف مرز منافع مشترک در رسیدن به اشتغال پایدار یک امر ضروری و مهمترین اصل، در رفع موانع تولید است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

مراقب مصرف آب کولر ها باشید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام اینکه با کاهش محسوس بارندگی ها، امسال با کم آبی سختی مواجه هستیم از مردم درخواست کرد ضمن رعایت الگوی مصرف آب، مراقب مصرف آب در کولرهای آبی باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی خبر داد:

تامین برق تابستان ۱۴۰۰ منوط به الزام مدیریت مصرف

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تامین برق تابستان ۱۴۰۰ منوط به مدیریت مصرف تمامی بخش ها به ویژه صنایع استان است.