۹۳۵ پروژه عمرانی در مازندران افتتاح شد

۹۳۵ پروژه عمرانی با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در مناطق مختلف مازندران بهره برداری شد.
تصویر ۹۳۵ پروژه عمرانی در مازندران افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح ۹۳۵ پروژه عمرانی هفته دولت در استان اظهار داشت: دولت در مدت یکسال از فعالیت خود گام‌های بزرگی برداشته است.

وی بااشاره به افتتاح طرح آبرسانی به چهار شهید استان از طریق شهید صالحی، فرصت‌ها و توانمندی‌های مازندران را بالا دانست و گفت: در کنار این مازندران از مشکلاتی نیز رنج می‌برد و باید به آن توجه شود.

وی با اظهار این که مازندران با امکانات محلی و بودجه استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد، گفت: این گفتمان باید با همت مسئولان به اقدام تبدیل شود و تمامی جاده‌های استان به ویژه روستایی و کوهستانی نیازمند مرمت و روکش هستند.

آیت الله لائینی ادامه داد: وضعیت دامداری در استان روند فرسایشی دارد و دامداران با توجه به گرانی علوفه و نهاده‌ها در حال فروش دام‌هایشان هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم مازندران دیندار و انقلابی هستند، خواستار توجه مسئولان برای رفع مشکلات استان نظیر پسماند شد و گفت: زیست محیط مازندران از پسماند آزرده است و تالاب‌های استان دارای مشکلات آب هستند.

وی با عنوان این که سیل اخیر خسارت‌های زیادی را درد استان از جمله مرزن آباد چالوس وارد کرده است، خواستار توجه دولت برای رفع مشکلات و آسیب‌ها شد.

412753