ویلاهای لاکچری غیرمجاز در مازندران تخریب می شود

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: احکام قلع وقمع ساخت وسازهای غیرمجاز به صورت کامل وبا اولویت دادن به تخریب سازه‌های لاکچری اجرا شود.
تصویر ویلاهای لاکچری غیرمجاز در مازندران تخریب می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان با تاکید بر قاطعیت در اجرای احکام قلع وقمع گفت: در زمان اجرای حکم و تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز هیچ تعارفی با کسی نداریم و باید قلع وقمع سازه‌های لاکچری که به صورت غیر مجاز ساخته شدند در اولویت قرار گیرد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان بابیان اینکه صیانت و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی نعمتی است که خداوند به ما ارزانی داشته است خاطرنشان کرد: همه ما باید نسبت به مواهب طبیعی اعم ازکوه، جنگل، دریا، معادن، رودخانه‌ها امانتدار باشیم و برای حفظ وحراست از آن برای نسل‌های آینده همه توان و علم خود را هزینه کنیم.

وی با اشاره یه ساخت وسازهای غیرمجاز که در سال‌های اخیر با کم توجهی ساخته شد گفت: باید با برنامه ریزی، نظارت مستمر واقدامات پیشگیرانه مانع از هرگونه ساخت و ساز جدید شد.

این مقام عالی قضائی ادامه داد: ساخت وسازهای غیرمجاز نیز با قاطعیت و بی توجه به اینکه متعلق به کدام شخص است تخریب شود و در این زمینه هیچ عذر و بهانه‌ای اعم از نبود امکانات و محکم بودن بنا و نبود بودجه و.... پذیرفته نیست.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در مواردی صورت جلسات اجرای حکم صحت ندارد در واقع حکمی اجرانشده و گزارش خلاف واقع است این موارد جرم است وبا جدیت پیگیری می‌شود یا اینکه حکم دارای بخش‌های مختلفی اعم از جزای نقدی، قلع و قمع واعاده به وضع سابق است و تنها جریمه نقدی وصول می‌شود ومابقی حکم اجرا نمی‌شود که البته ما بی تفاوت نیستیم وبا این موارد برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: احکام قضائی یابد کامل و قاطعانه و در سریع‌ترین زمان اجرا شود تا هزینه ارتکاب جرم و تعرض به اراضی ملی و کشاورزی آنقدر سنگین باشد که دیگر به سراغش نروند.

413018