مازندران

رئیس ذخیره گاه زیست کره میانکاله به آتش سوزی های صورت گرفته در چند روز اخیر در این مکان گفت و اعلام کرد: این آتش‌سوزی عمدی به نظر می‌رسد و در ساعت 8 شب خاموش شد.
مدیر کل انتقال خون مازندران با اعلام این‌که ذخایر خونی استان به چهار روز کاهش یافته است این موضوع را خطرناک و غیرطبیعی دانست
سرایت ویروس هندی یا همان دلتا بسیار بالا است، تعداد بیماران در مازندران به شدت افزایش پیدا کرده و مسئولان بهداشتی همچنان بر پرهیز از هرگونه تجمع و دورهمی تاکید دارند، با این حال، مازندران مقصد بسیاری از مسافرانی شده که از تعطیلات این روزهای تهران، البرز و تعطیلات عید قربان استفاده کردند و به این استان آمدند، موضوعی که می‌تواند در نهایت به افزایش این آمار بیانجامد.
فرماندار رامسر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان گفت: این شهرستن پذیرای گردشگران و مسافران نیست.
فرماندار سوادکوه با اظهار این که محورهای اصلی و فرعی این شهرستان که به دلیل بالا آمدن آب مسدود شده بود هم اکنون باز است ، گفت : بالا آمدن آب رودخانه و رانش زمین بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی وارد کرده است.
برداشت رسمی برنج مازندران به صورت مکانیزه از صبح امروز دوشنبه با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای « دعو کلا » بخش دابوشت آمل آغاز شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که همزمان با تامین سراسری واکسن کرونا و تحویل ۳۱ هزار دوز واکسن به استان ، تزریق واکسن در مازندران از سر گرفته شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: هرگونه امضای قرارداد توسط مدیران مدارس با شرکت‌های تولیدی پوشاک برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزان ممنوع است و در صورت تخلف مطابق مقررات با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
فرماندار سوادکوه با اعلام اینکه امسال به دلیل قطعی‌های مکرر برق از ابتدا تا پایان هفته شاهد حضور خیل عظیم افراد در مناطق ییلاقی هستیم و همین خوش نشینی در ییلاقات علت وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان کوچک است.