لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با توجه به نیاز کم درخت انگور به آبیاری، توصیه جهاد کشاورزی به کشاورزان توسعه، کشت باغات انگور است.
شهر نشینی ماحصل پیشرفت تمدن بشری است، که درصد آن در کشور ایران بیش از ۷۰ درصد است، اما همه شهرها از کیفیت مطلوب توسعه عمران شهری برخوردار نیستند.
جولان بی پایان کرونا در لرستان

فوت ۶ بیمار و شناسایی ۱۰۸۲ مبتلای جدید به کرونا

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۲ بیمار جدید شناسایی و ۶ نفر در استان با ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.
مدیرکل کانون لرستان گفت: نهضت حسینی (ع) و کودکان کربلا و فرهنگ عاشورایی را با استفاده از واسطه های تربیتی مانند: کتاب خوانی، نقاشی، پرده خوانی، قصه گویی، نمایش، شعر و داستان می توان به خوبی به کودکان و نوجوانان معرفی کرد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: 17000 متر مربع از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا که تغییر کاربری یافته بود، با پیگیری اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و پرسنل پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا، و با دستور مقام قضایی، رفع تصرف و به وضعیت سابق بازگردانده شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

حرفه خبرنگاری تعطیلی ندارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خبرنگاران استان از نجیب ترین، پاکترین، پرتلاش ترین و کم توقع ترین افراد هستند که همواره در تمامی صحنه ها پای کار بوده اند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی:

تولید و تکثیر بذر در لرستان محقق گردید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مقدار بیش از ۲۶ هزار تن انواع بذر گندم شامل ۱۹ هزار و ۵۲۶ تن بذر گندم دیم و ۶ هزار و ۵۰۹ تن بذر گندم آبی برای اقلیم های مختلف استان تولید شده است.
وصیت شهید غلامعلی چغلوندی:

برای اسلام و قرآن گریه کنید

شهید غلامعلی چغلوندی در وصیت نامه خود می گوید: اگر شما گریه خواستید بکنید، گریه برای اسلام و قرآن کنید و همیشه برای امام عزیزمان دعا کنید.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

غرق شدن گردشگر کوهدشتی در رودخانه پلدختر

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت: یک نوجوان کوهدشتی در رودخانه کناری پل باستانی پلدختر غرق شد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

خفگی پسر ۶ ساله دورودی

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت: یک پسر بچه در دورود بر اثر خفگی در حوض کشاورزی فوت کرد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

شناسایی بیش از هزار بیمار کرونایی در لرستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و پنج بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی و ۵ نفر فوت کردند.