فرماندار خرم آباد عنوان کرد:

واکسیناسیون دانش آموزان طی ۲ هفته اینده

فرماندار خرم آباد گفت: طی ۲ هفته آینده واکسیناسیون دانش‌آموزان شروع خواهد شد.
تصویر واکسیناسیون دانش آموزان طی ۲ هفته اینده

به گزارش پرسون از لرستان، جعفر طولابی فرماندار خرم آباد، ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: دستگاه‌ های فرهنگی و آموزشی آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی متناسب با سیاست ها، دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی در شرایط کرونایی داشته باشند.

وی هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای بیان رشادت‌ های رزمندگان استان بیان کرد و افزود: انتظار می رود مدیران نسبت به نصب بنر های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محیط اداری اقدام کنند، همچنین فضا سازی و تبلیغات شهری توسط شهرداری و دستگاه‌ های فرهنگی انجام شود.

وی تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌ های معظم شهدا و جامعه ایثارگران در دستور کار مدیران قرار گیرد، ضمن اینکه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور برنامه تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ را در حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه هایی همچون مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری با نام شهدای گرانقدر، مشارکت فعال در غبار روبی گلزار شهدا و نواختن زنگ مقاومت توسط مدیران در سطح شهرستان ها باید اجرا شود.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته نیروی انتظامی قرار داریم، افزود: امنیت، آرامش و آسایش جامعه مرهون تلاش و فداکاری‌ های همه نیرو های مسلح به ویژه نیروی انتظامی است که از زحمات این مجموعه قدردانی می‌شود.

عملکرد رضایت بخش نیروی انتظامی خرم‌آباد

وی عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در اغلب شاخص‌ ها همچون جرائم خشن را رضایت بخش دانست و عنوان کرد: خوشبختانه در مقایسه با مراکز دیگر استان‌ ها در زمینه برقراری امنیت عمومی رتبه مناسبی داریم چرا که امنیت زیر بنا و بستر اساسی توسعه جامعه محسوب می‌شود و از این‌رو مشارکت همه دستگاه‌ ها برای ایجاد احساس امنیت نیاز است.

وی بر تقویت سیستم حفاظتی و امنیتی اماکن اداری و تاسیسات وابسته تاکید و خاطر نشان کرد: با نصب دستگاه‌ های هوشمند و سیستم‌ های الکترونیکی، بکارگیری نگهبان و نیروی انسانی میتوان تا حدودی این مهم را محقق کرد.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: دستگاه‌ های فرهنگی و آموزشی آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی متناسب با شرایط کرونایی و براساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم فراهم کردن زیرساخت‌ های مناسب فضا های آموزشی، بیان داشت: فراهم نمودن زیر ساخت‌ های مخابراتی و اینترنتی از دیگر اقدام‌ هایی است که باید مدارس بنا به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌ های بهداشتی انجام دهند.

واکسیناسیون دانش‌آموزان تا ۲ هفته آینده

فرماندار خرم اباد با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان به طور کامل انجام شده است، مطرح کرد: طی ۲ هفته آینده واکسیناسیون دانش‌ آموزان شروع خواهد شد.

طولابی در پایان محوریت برگزاری جشن عاطفه‌ های امسال را تهیه گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌ آموزان مناطق محروم عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین برای تحقق این مهم هستیم.

عاطفه موسی فرد /لرستان

349756

مطالب مرتبط