رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد؛

اشتغال زایی ۲۰۰ نفری مجتمع دامپروری صنایع دفاع دورود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با تکمیل مجتمع دامپروری صنایع دفاع شهرستان دورود ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول کار میشوند.
تصویر اشتغال زایی ۲۰۰ نفری مجتمع دامپروری صنایع دفاع دورود

به گزارش پرسون از لرستان، اسفندیار حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، در بازدید از روند احداث مجتمع ارغوان گوشت اتکا صنایع دفاع شهرستان دورود با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌ ها و پتانسیل‌های بالقوه لرستان توسعه صنعت دامپروری است، اظهار کرد: سالانه بالغ بر ۳۰ هزار تن گوشت قرمز و ۲۸۰ هزار تن شیر در لرستان تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: توسعه صنعت دامپروری در دستور کار ما قرار گرفته است، در این راستا امسال مجوز پروژه دامپروری صنایع دفاع شهرستان دورود صادر و کلنگ زنی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی مجتمع ۲۱ هزار راسی دام سبک و پرواری و ۴ هزار راسی دام سنگین پرواری صنایع دفاع شهرستان دورود آغاز شده است، بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و سازمان اتکا در حال احداث است.

وی خاطر نشان‌ کرد: با بهره‌ برداری از این مجتمع ۱۵۰۰ تن گوشت قرمز به ظرفیت گوشت استان اضافه و امنیت غذایی پایدارتر میشود، که با تکمیل این مجتمع ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول کار می‌شوند.

حسنی مقدم در پایان افزود: با تکمیل این پروژه و دیگر پروژه‌ های دامپروری، شهرستان دورود در حوزه دامپروری پیشرو خواهد بود.

349768