یک کار آفرین لرستانی:

اهمیت کارآفرینی در جامعه دوچندان شده است

یک کار آفرین لرستانی گفت: اهمیت کارآفرینی در شرایط کنونی جامعه دوچندان شده است و کارآفرینان نقش کلیدی در پیشرفت اقتصادی جامعه ایفا می‌کنند.
تصویر اهمیت کارآفرینی در جامعه دوچندان شده است
به گزارش پرسون از لرستان، حسین امینی کار افرین موفق لرستانی در گفت و گو با پرسون با اشاره به ضرورت کارآفرینی اظهار کرد: امروزه که کار و فعالیت شکل تازه ای به خود گرفته است و به سوی خود کارفرمایی و خود اشتغالی در حرکت است، کارآفرینی و کارآفرینان نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت اقتصادی جوامع مختلف ایفا می‌کنند.
وی با بیان اینکه کارآفرینی باعث نوآوری می شود، تصریح کرد: کارآفرینان علاوه بر پرورش نوآوری ها و سرمایه گذار های جدید، محصولات، تکنولوژی، بازار و کیفیت کالا را به اقتصاد کشورها عرضه می کنند و باعث افزایش تولید ناخالص داخلی و استاندارد زندگی مردم می شوند.
وی اضافه کرد: باتوجه به مشکلات اقتصادی زیادی که کشور ما با آن مواجه بوده و دست یاری از هر سویی می طلبد، ترویج و اشاعه مفهوم کارآفرینی، بستر سازی برای فرهنگ حامی کارآفرینی و مهم تر از همه تربیت افراد کارآفرین سازمانی برای تمامی جوامع بــه خصوص برای جوامع درحال توسعه ای مانند ایران از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه تامین بودجه مهمترین مشکل کارآفرینان است، افزود: بسیاری از کار آفرینان ایده و نوآوری جدید دارند اما به دلیل کمبود بودجه و نبود نقدینگی از ادامه کار جا می مانند.
این کارآفرین لرستانی با تاکید بر لزوم حمایت مالی دولت از کارآفرینان یادآور شد: حوزه گردشگری لرستان فرصت های نابی برای ورود کارآفرینان و ایجاد اشتغال و ارزش آفرینی برای اقتصاد استان دارد.
امینی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کارهای جوانانه جهاد دانشگاهی لرستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اقدامات مناسبی در راستای آموزش کارآفرینان در حوزه کارآفرینی انجام داده اند که با این اقدامات شاهد افزایش تعداد کار آفرینان و پیشرفت کار آفرینی در لرستان خواهیم بود.

349733