کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت برخی نکات ایمنی و ساده در برابر تهدیدات و جرائم سایبری مصون بمانند و تعطیلات خوبی را در کنار خانواده بگذرانند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی از جمله باغبانی و گلخانه در پی بارش برف و سرمازدگی واردشده، به گونه‌ای که دو واحد گلخانه به صورت کامل تخریب شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استان و سپاه بحث اشتغال و معیشت مردم است و تلاش می‌کنیم در این زمینه نقش‌آفرین باشیم. هر برنامه‌ای که سپاه فتح شروع می‌کند در کمترین زمان ممکن و با بالا‌ترین کیفیت به سرانجام می‌رسد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد:

ثبت نام مددجویان واجد شرایط برای ساخت مسکن

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ساخت مسکن مددجویان محدودیتی وجود ندارد و برای خدمت به مددجویان تسهیلات ویژه اختصاص می‌یابد. مددجویان تحت پوشش که دارای زمین‌ و پروانه ساخت هستند می‌توانند برای نام‌نویسی وثبت نام ساخت مسکن مناسب به این نهاد مراجعه کنند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:ا توجه به برودت هوا، شهروندان نسبت به رعایت موارد ایمنی در نصب و بکارگیری ابزارهای گرمایشی اقدام کنند.