کهگیلویه و بویراحمد

بخشدار لوداب از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از تلف شدن 25 گوسفند بدلیل صاعقه‌های شدید غروب دیروز سه شنبه در روستای بلوط بلند این بخش خبرداد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت:

طرح‌های نوآورانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشکلات جامعه را کاهش می‌دهد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه طرح‌های متنوع و پرداخت وام‌های قر‌ض‌الحسنه، بخشی از مشکلات مالی و ضروری مردم را رفع می‌کند.
هفت نفر از هنرمندان با سابقه کشور به عنوان اعضای هیئت انتخاب و داوری شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج- دنا در بخش «فیلم» معرفی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مامور انتظامی استان هنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی در جاده «یاسوج - اصفهان» توسط یک خودروی شوتی زیرگرفته شد و به شهادت رسید.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ۲ نفر از مدیران متولی و مربوطه و به دلیل تخلف احتمالی و یا ترک فعل در جریان تصادف زنجیره ای و خونین روز گذشته (جمعه) ورودی شهر یاسوج پرونده تشکیل شده و در حال بررسی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از جریمه هشت میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال کارخانه شن و ماسه در یاسوج به دلیل بی توجهی به ضوابط قیمت گذاری و توزیع خبر داد.
کارشناس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت برخی نکات ایمنی و ساده در برابر تهدیدات و جرائم سایبری مصون بمانند و تعطیلات خوبی را در کنار خانواده بگذرانند.