کرمانشاه

تداوم تاخیر و ابطال پروازها به دلیل بدی آب‌و هوا؛

لغو پرواز کرمانشاه به تهران

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: شرایط نامساعد جوی موجب لغو پرواز صبح امروز کرمانشاه به مقصد تهران شد. همچنین از مسافران خواست قبل از حضور در فرودگاه از شرایط پرواز خود مطلع شوند.
امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز چشم امید مظلومان و آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است و باید این عظمت بی نظیر را در برنامه‌های تبیین خود قرار دهیم تا بدانند گمگشته  انسان‌ها در چه عظمتی نهفته است زیرا اسلام توانایی و قدرت هدایت دارد و خوب می‌تواند با برنامه پیش ببرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با تقدیر از همکاری مجموعه آموزش و پرورش که در جذب، آموزش و تشکیل تیم‌های دادرس بیشترین مشارکت را داشته اند، گفت: نکته کلیدی این تفاهم‌نامه طرح دادرس است که باید تلاش کنیم شعار نهفته در دل آن را که همان دانش آموز آماده در سوانح است را به مرحله اجرا برسانیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه استعفا داد.
مدیر پایگاه قهرمانی ورزشی استان کرمانشاه؛ با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مانند سالن اختصاصی، دستگاه های ورزشی و کارشناسان تربیت بدنی و قهرمان این پایگاه؛ گفت: پایگاه قهرمانی کرمانشاه از نظر سالن و تجهیزات و وسایل در حد تمرینات و تست های ورزشی تیم های ملی است.
سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه در شهر کرمانشاه گفت: در نزدیکی تکیه بیگلربیگی چند اثر تاریخی دیگر وجود دارد که می‌توان آن را به یک مجموعه گردشگری تبدیل کرد. کرمانشاه سومین شهر در ایران که در انقلاب مشروطه نقش داشته ، اما خانه مشروطه ندارد و مقرر شده خانه فیض به خانه مشروطه تبدیل شود.
بیش از یک دهه از مطرح شدن پروژه‌ای بزرگ به نام "کریدور گردشگری تاق بستان به بیستون" می‌گذرد. طرحی که از آن به عنوان ابر پروژه گردشگری کرمانشاه یاد می‌شد و قرار بود توسعه گردشگری این دیار را رقم بزند، اما این طرح، خیالی بود که یازده سال مدیران مختلفی خود را با آن سرگرم کردند، جلسات متعددی برایش برگزار شد و اعتباراتی گرفت و در آخر هم رنگ واقعیت به خود ندید.
"کُرسی" جزو لاینفک خانه ایرانیان در فصول سرد سال بوده،با توجه به اینکه در گذشته وسایل گرمایشی چندانی وجود نداشت، بنابراین مردم عمدتا از کرسی برای گرم کردن خود در محیط خانه استفاده می‌کردند.