کرمانشاه

کارشناس معاونت غذا و دارو استان کرمانشاه گفت:

پذیرایی در حین مراسم عزاداری ممنوع است

کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: در صورت پخت نذری در منزل و در زمان توزیع از تجمع افراد بپرهیزید و افراد مشارکت­ کننده در فرآیند پخت و پز حتما از ماسک و دستکش استفاده شود و حتماً از ظروف دردار برای بسته بندی غذای نذری استفاده کنید.

امام‌جمعه کامیاران، بردباری، وفاداری، پایبندی به نماز، نهراسیدن از مرگ، جوانمردی و فرزانگی و ظلم‌ستیزی را از دیگر مفاهیم و ارزش‌های عاشورای حسینی برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ در جای‌جای حماسه عاشورا این شاخصه‌ها، در رفتارها و گفتارهای حماسه‌آفرینان عاشورا به چشم می‌خورد و در حال حاضر نیز اهتمام در رسیدن به این الگوهای رفتاری تکلیف یکایک آحاد جامعه در احیاء اهداف این حماسه بزرگ است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ارزیابی دستگاه های اجرایی را براساس شاخص های عمومی و تخصصی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: شاخص های اختصاصی مربوط به بخش عملکرد دستگاه اجرایی در اجرای ماموریت های محوله و بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی،اسناد توسعه و ... است.
یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: قبل از بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور کلیه مدارس استان یکبار به طور کامل ضدعفونی خواهند شد و پس از آن نیز با هر بار حضور دانش آموزان مراحل ضدعفونی طی خواهند شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:  انتظار ما از مردم این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدافعان سلامت خود کمک کنند و بدانند بهترین هدیه برای مدافعان سلامت، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.
آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 2 نفر دیگر را  گرفت/ تاکنون 514 نفر جان باختند

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون 514 نفر می باشد.

فرماندار قصرشیرین اظهار داشت: صادرات کالا از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین به مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه و همچنین خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز هفته دولت از تقاطع غیرهمسطح مجموعه تاریخی بیستون در راستای ایمن سازی و رفاه حال گردشگران و ساکنان منطقه به بهره برداری رسید.
مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت:

حضور مدافعان سلامت در دفتر امام جمعه کرمانشاه/ ویزیت کودکان شیرخوارگاه معتضدی

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: در آغاز هفته دولت طرح غربالگری شامل تب سنجی ،سنجش سطح اکسیژن خون و سنجش فشار خون دفتر امام جمعه کرمانشاه به همت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان آیت الله طالقانی(ره) انجام گردید.

سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:

تقدیر فرمانده سپاه استان از خادمان سلامت

سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: این روزها روزهای به یاد ماندنی هستند و تلاش های حوزه سلامت در این راستا به یاد مردم می ماند.

آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

شناسایی ۲۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان/ تاکنون 512 نفر جان باختند

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۱۲ نفر می باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: با بازگشایی بازارچه تیله کو‌  بار ترافیکی مرز پرویز خان به عنوان یکی از مرزهای پیشرو و فعال در امر صادرات کالا و شاهراه اقتصادی کاهش یافته است و سبب تسهیل و تسریع در انجام فرآیندهای تجارت می شود که تاسیسات آب و برق و ابنیه های گمرکی و انتظامی، باراندازها، فیبر نوری، باسکول و ساختمان اداری این بازارچه آماده شده است.
رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت:

مراکز تولیدی بزرگ در بخش علمی کاربردی به ما کمک کنند

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اظهار داشت: ما به دنبال تاسیس مراکز علمی کاربردی هستیم و علاقمند هستیم شرکتها برای تأسیس مراکز پیش قدم شوند.
معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:

بر طرف شدن کمبود دستگاه اکسیژن در بیمارستان امام رضا (ع)

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری بیمارستان امام رضا (ع) مشکل کمبود اکسیژن در این بیمارستان نخواهیم داشت.



مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در رتبه نخست کشور در کنترل بیماری شاربن قرار گرفت و این مهم نیز با تلاش پرسنل این اداره کل حاصل شده است و جای قدردانی دارد.
باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه؛

‍ آیا‌عقاب زاگرس از کرمانشاه کوچ میکند؟

یادداشت- ظاهرا حکایت تلخ و غم انگیز ‌و مصیبت بار فوتبال کرمانشاه تمامی نداشته و هر لحظه بر تلخی این حکایت افزوده میشود