استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

دفاع مقدس گنجینه ای سرشار از معنویت و ایثار

آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

کرمانشاه- پرسون؛ این مراسم همزمان با آغاز هفته مقدس امروز « ۳۱ شهریور» در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار و از رزمندگان پیشکسوت جهاد و مقاومت در استانداری ‌کرمانشاه «حاج جعفر همتی و حاج رضا محمودیان» نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمانشاه، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان و جمعی از مسوولین و مدیران دستگاه های اجرایی تقدیر و تجلیل شد.

استاندار کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،ایثارگران، گفت: دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دستاوردهای انقلاب است و آیندگان هم به این دستاورد افتخار خواهند کرد.

هوشنگ بازوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و سردار سرافراز اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی» افزود: در تاریخ این مرز و بوم این یادگار ارزشمند تا ابد روایت خواهد شد که رزمندگان چگونه با رشادت، مجاهدت، شهادت و‌ تقدیم دویست هزار شهید از وجب به وجب خاک ایران اسلامی دفاع کردند و از مرزهای ایران اسلامی حفاظت و حراست شد.

مدیریت ارشد استان در این مراسم از دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای بسیار ارزشمند نام برد و افزود: این گنجینه سرشار از معنویت، ایثار، فداکاری و ایمان است و سرچشمه این مخزن از قیام عاشورا و کربلای امام حسین (ع) گرفته شده است.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

206019