آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا جان 2 کرمانشاهی را گرفت/ تاکنون 573 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 2 نفر می باشد که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

کرمانشاه- پرسون؛ مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در شبانه روز گذشته ۲۴ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۱۱۱ نفر رسید.

محمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون 347 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان دو نفر می باشد که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی همچنین افزود: در شبانه روز گذشته یک نفر نیز در شهرستان سرپل ذهاب در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

محمدی اظهار داشت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۷۳ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۷۳ نفر رسید.

محمدی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۵۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

205850