امام جمعه کرمانشاه:

ورزش، جوانان را از انحرافات دور می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همچنین از آنجایی که دشمنان همواره برای به انحراف کشیدن جوانان در تلاش هستند، برای همین یکی از راه های دور کردن آنها از انحرافات و آسیب های اجتماعی، سوق دادنشان به سمت ورزش است. براین اساس باید از همه ظرفیت ها برای ترویج ورزش و ارزش ها بین جوانان بهره برداری کرده و بین آنها شور و نشاط ایجاد کنیم.

کرمانشاه- پرسون؛ آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه امروز (30 مهر) به مناسبت هفته تربیت بدنی در دیدار با مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان استان، با اشاره به توجهاتی که مقام معظم رهبری همواره نسبت به جوانان دارند، بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهارکرد: با توجه به جایگاه و اهمیتی که جوانان در نظام انقلاب اسلامی ایران دارند، باید تلاش کنیم ارزش‌ها را بین آنها توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: همچنین از آنجایی که دشمنان همواره برای به انحراف کشیدن جوانان در تلاش هستند، برای همین یکی از راه های دور کردن آنها از انحرافات و آسیب های اجتماعی، سوق دادنشان به سمت ورزش است. براین اساس باید از همه ظرفیت ها برای ترویج ورزش و ارزش ها بین جوانان بهره برداری کرده و بین آنها شور و نشاط ایجاد کنیم.

وی در ادامه سخنانش با تاکید براینکه مسئولین باید سعی کنند کارهایی که انجام می‌دهند جنبه ارزشی داشته باشد، عنوان کرد: کارهایی که ارزشی هستند، ماندگار می‌مانند.

آیت الله علما افزود: هرکس در هر موقعیت و منصبی که قرار دارد، باید برای انجام کارهای با اهمیت و با ارزش اهتمام داشته و خدمتگزاری صادق برای مردم باشد.

وی با ابراز رضایت از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان، عنوان کرد: قطعا چنین اقداماتی جنبه ارزشی دارد و خدمت به مردم و جوانان این استان است.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هم گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ورزش و جوانان استان ارائه داد و اظهار کرد: طی دو سالی که سکان هدایت ورزش و جوانان استان را بدست گرفته‌ایم، کارهای بزرگی کرده‌ایم و می‌توانیم بگوییم که امروز سربلند هستیم.

وی تاکید کرد: در این مدت پروژه‌های زیرساختی مهمی را هم در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان شروع کردیم که برخی از آنها به بهره برداری رسیده‌اند و برخی دیگر نیز درحال تکمیل شدن هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: یکی از نقاط قوت مهم برنامه هایی که اجرا کردیم، توجه به مناطق محروم استان و کار در روستاهای دور افتاده بود تا ورزش و شادی و نشاط را به این مناطق هم برسانیم.

وی گفت: هرچند در مسیر کارهای بزرگی که کرده‌ایم و یا درحال اجرا داریم، سنگ اندازی‌ها و حاشیه سازی‌هایی هم شده، اما ایستاده‌ایم تا ورزش کرمانشاه را پیش ببریم.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

208558