استاندار کرمانشاه:

به ساکنان محله‌های کم ‌برخوردار باید خدمات عمومی مناسب ارائه شود

استاندار کرمانشاه گفت: برطرف کردن مشکلات مردم اولویت فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان باشد و همچنین  باید به ساکنان محله های کم ‌برخوردار باید مانند دیگر شهروندان، خدمات عمومی مناسب ارائه شود.

کرمانشاه- پرسون؛ هوشنگ بازوند روز سه‌شنبه 29 مهرماه در نشست بررسی مشکلات محله مرادآباد کرمانشاه گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، محرومیت زدایی و رسیدگی و توجه به اقشار کم برخوردار، یکی از اولویت‌های اصلی نظام اسلامی بوده و در همین راستا خدمات بسیار گسترده‌ای به این مناطق صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: مرادآباد از جمله محله‌های حاشیه شهر کرمانشاه است که ۱۸۰ خانوار در آن زندگی می‌کنند و این حق طبیعی آن‌هاست که مانند دیگر مناطق شهری کرمانشاه از زیر ساخت‌های آب و فاضلاب، برق، گاز و معابر استاندارد و خدمات شهری مناسب برخوردار باشند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ضعیف مردم این محله، دستگاه‌های خدمات‌رسان باید این زیرساخت‌ها را با نهایت تخفیف برای شهروندان ساکن مرادآباد فراهم کنند.

بازوند همچنین یادآور شد: در صورت مشارکت فعال مردم ساکن مرادآباد و کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌توان در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود را حل کرد و بسترهای لازم برای دریافت خدمات شهری مناسب را فراهم نمود.

او گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی‌ها، شهرداری هر چه زودتر آسفالت مسیرهای اصلی این محله را در دستور قرار دهد و با آماده شدن طرح معابر اصلی بقیه کارهای زیرساختی این حوزه را انجام دهد.

وی اظهار امیدواری کرد با برقراری خدمات شهری و فراهم شدن زیرساخت‌ها، زمینه شادی و دلگرمی ساکنان شریف محله مرادآباد را فراهم کنیم.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان این کلانشهر خدمات ارائه می‌دهد.

لیلا خوب مرام- استان کرمانشاه

208403

مطالب مرتبط