کرمانشاه

فرماندار شهرستان هرسین گفت: با اقدامات و تدابیر صورت گرفته، اکنون شهر در حالت عادی قرار دارد و آرامش کامل برقرار است و سطح شهر نیز توسط شهرداری و آتش‌نشانی در حال شستشو و پاکسازی است.

سرپرست فعالیت های عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد:

بهره برداری از 5 دانشکده در دانشگاه رازی کرمانشاه

سرپرست دفتر فعالیت های عمرانی و خدمات فنی دانشگاه رازی از بهره برداری پنج دانشکده نفت و پتروشیمی، معماری، برق و کامپیوتر، علوم کشاورزی و اقتصاد و حسابداری خبر داد.
مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد:

دانشگاه رازی کرمانشاه رکورد دار کاشت درخت و درختچه در کشور

مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی به تدوین برنامه ۱۰ ساله دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در دانشگاه های کشور طرح توسعه دانشگاه را انجام داده و برای اولین بار برگزاری تور سبز بین دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش استان انجام شده که  در سنین مختلف از ابتدایی تا دانشگاه تحت آموزش سبز قرار گرفته اند.
دکتر فریبا خانی در گفتگو با پرسون گزارش می دهد:

بارداری پر خطر چیست؟

متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص پریناتولوژی گفت: بارداری های پر خطر طیف وسیعی از بارداری ها را  شامل می شود در واقع هر شرایطی غیر از شرایط فیزیولوژیک و نرمال که در بارداری پیش می آید آن را در این طیف قرار می دهد. 

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا جان 10 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 119 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 50 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4606 نفر رسید.
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد:

کشف۴۰ قبضه سلاح کمری در نوار مرزی سرپل‌ذهاب

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب از کشف ۴۰ قبضه سلاح کمری ۹ میلی‌متری از قاچاقچیان سلاح، در منطقه میان قپی حوزه سرزمینی «گرده‌نو» از توابع بخش مرکزی این شهرستان توسط نیروهای اطلاعات هنگ مرزی خبر داد.

بازوند راهی مرزهای کرمانشاه شد:

تجلیل از مرزبانان غیور و ایثارگر

استاندار کرمانشاه برای تجلیل از مرزبانان با همراهی جمعی از فرماندهان نظامی، مسوولین و مدیران دستگاه های اجرایی عازم نقاط مرزی شد.
ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

معرفی کرمانشاه برای مرکزیت دپو کالاهای هلال احمر در غرب کشور

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرد: باید یک مرکز آموزش تخصصی برای غرب کشور در کرمانشاه راه‌اندازی شود و امکانات و تجهیزات هلال احمر کرمانشاه به ‌روز شود، و به عنوان مرکزیت دپو کالاهای مورد نیاز هلال احمر در غرب کشور معرفی شود.

استاندار کرمانشاه گفت: در جریان سفر رئیس جمعیت هلال احمر به استان سه امتیاز برای کرمانشاه یکی ایجاد مرکز آموزش امدادگری، مرکز تجهیزات هلال احمر غرب کشور و نیز تاسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه سه درخواست و پیگیری ما از رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

قاتل زنجیره ای 7 کرمانشاهی را قربانی کرد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 112 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 55 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4556 نفر رسید.
به بهانه مرگِ گوینده خوش صدا و سیمای کرمانشاه

هنرمندان نمی میرند

امروز سرانجام ویروس منحوس کرونا، نفس گوینده خوش نفس صداوسیما را پس از چند روز تنگی نفس، بند آورد و بند دلمان را پاره کرد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه:

به زودی 2 هزار جلد کتاب حاج ذبیح در ادارات استان توزیع می شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: کتاب پسران حاج ذبیح‌الله، خاطرات حاج حسین رضوان‌مدنی به صورت تاریخ شفاهی از دوران کودکی این چهار شهید تا سال‌های دفاع مقدس را بازگو می‌کند و مصاحبه‌ها و تدوین این کتاب ارزشمند را خانم «آذر آزادی» انجام داده است.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه:

از سامانه «امداد درخت» شهرداری کرمانشاه در آینده ای نزدیک رونمایی می شود

راه‌اندازی کلینیک گیاه پزشکی و حضور مستمر و روزانه کارشناسان به کیفیت فضای سبز شهری بسیار کمک کرده و در نظر داریم در آینده نزدیک از سامانه «امداد درخت» در شهرداری کرمانشاه رونمایی کنیم.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

موج سواری کرونا قاتل جان 3 کرمانشاهی شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته 82 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 70 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4501 نفر رسید.
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

بازسازی و ارتقاء دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سنقر

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی کرمانشاه گفت: بازسازی اساسی و ارتقاء ظرفیت تولید دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان سنقر به انجام رسید
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: طبق آمارها هر ماه بصورت میانگین حدود چهار هزار پرونده به دادسرای استان کرمانشاه وارد می شود که می توان درصد قابل توجهی از آن‌ها را از طریق میانجیگری و صلح و سازش مختومه کرد. 

در محور کرمانشاه- سراب ‌نیلوفر؛

واژگونی خودرو 5 جوان را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پنج جوان حدودا ۲۰ ساله به خاطر سرعت زیاد خودروی آنها واژگون و از دم جان دادند.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا 1 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد  مورد بیمار مثبت بستری 30 مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۴۳۱ نفر رسید.

رئیس سازمان  جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه خبر داد:

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان کرمانشاه

رئیس سازمان  جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.