مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه:

۱۸۰۰ خودرو عمومی در کرمانشاه رایگان دوگانه‌سوز شدند

مدیر شرکت ملی چهار پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در چهار ماه اخیر (از آغاز این طرح در کرمانشاه از تیرماه تا کنون )، حدود ۱۸۰۰ دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شدند.

کرمانشاه- پرسون؛ مدیر شرکت ملی چهار پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در چهار ماه اخیر(از آغاز این طرح در کرمانشاه از تیرماه تا کنون )، حدود ۱۸۰۰ دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شدند.

فریدون یاسمی افزود: مالکان خودروهای عمومی (وانت‌بار و تاکسی) می‌توانند با مراجعه به آدرس GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام و دریافت نوبت تبدیل، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در فاز نخست اجرای این طرح هستیم و استقبال خوبی نیز شده است، تأکید کرد: فاز دوم این طرح شامل دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر شخصی و آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها می‌شود.

یاسمی گفت: در شش‌ماه نخست سال‌جاری روزانه بیش از ۹۰۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی از طریق ۷۲ جایگاه عرضه سوخت‌ گاز طبیعی در سطح‌ منطقه‌ توزیع‌ شده است.

لیلا خوب مرام- استان کرمانشاه

208395

مطالب مرتبط