فرماندار کرمانشاه:

با جدیت پیگیر حمله بی رحمانه به زن کرمانشاهی هستیم/ اشد مجازات در انتظار عاملان زورگیری اخیر

فرماندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه خانم مذکور از بیمارستان ترخیص شده است و حال عمومی ایشان خوب است و شایعات مطرح شده در خصوص فوت نامبرده صحت ندارد و از بیمارستان ترخیص و در منزل هستند همچنین. نیروی انتظامی و دادستانی با جدیت در حال پیگیری هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، در پی حادثه روز ( سه شنبه ۱۱ آذر) یکی از بانوان در شهرک فرهنگیان فاز یک کرمانشاه در حال تردد بود که ۲ جوان سد راه وی می شوند. این ۲ نفر با تهدید سلاح سرد ضمن ایجاد رعب و وحشت برای بانوی کرمانشاهی اقدام به ربودن اموال وی کرده و سپس با یک دستگاه خودرو متواری می شوند.

بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری ۲ فرد زورگیر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

با توجه به حساسیت موضوع، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان برای دستگیری هرچه سریعتر زورگیران خشن خبر داد و گفت: همه اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آن ها در حال انجام است.

وی، امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی از این خط قرمز عبور کند با واکنش سریع و قاطعانه پلیس مواجه شده و قطعا به سزای عمل خود خواهد رسید.

در این خصوص معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهروندان و خصوصا بانوان خواست هنگام حضور در معابر عمومی و خیابان تا حد امکان از همراه اوردن وسایل با ارزش مانند طلا و جواهرات و یا پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند.

همچنین شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به حادثه ای که روز سه شنبه در یکی از محلات کرمانشاه رخ داد، اظهار کرد: در این حادثه اسفبار دو جوان بزهکار سد راه بانویی کرمانشاهی شده و ضمن تهدید با سلاح و ایجاد رعب و وحشت به ضرب و شتم و ربودن اموال او اقدام کردند.


بیشتر بخوانید؛

سرقت بی رحمانه از خانم بی دفاع کرمانشاهی/ ویدئو


دادستان کرمانشاه به انتشار گسترده فیلم این زورگیری خشن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با توحه به اینکه این حادثه جریحه دار شدن احساسات خانواده ها را بدنبال داشته و احساس ناامنی بین مردم را گسترش می دهد، در این راستا به ضابطین دستگاه قضایی استان تاکید کردیم بسرعت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت اقدام کنند.

وی متذکر شد: براساس آخرین گزارش ها، ضابطین دستگاه قضایی پیگیری های گسترده ای را به منظور شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر این بزهکاران در دستور کار قرار داده اند.

کرمی با تاکید براینکه اشد مجازات در انتظار این سارقین خواهد بود، اعلام کرد: اجازه نمی دهیم در شهری که مردم ایران آن را با صفت پهلوانی جوانمردی می شناسند، چنین اتفاقاتی رخ دهد و امنیت و آبروی مردمش اینگونه به خطر بیفتد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در گفتگو با پرسون اظهار داشت: برای دستگیری سریع عوامل زورگیری در محله فرهنگیان فاز یک کرمانشاه، نیروی انتظامی و دادستانی با جدیت در حال پیگیری هستند.

رنجبر افزود: از همان لحظات اولیه تاکیدات لازم از سوی مسئولین استان و شهرستان در زمینه دستگیری و مجازات افراد موصوف صورت گرفته است،

فرماندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه خانم مذکور از بیمارستان ترخیص شده است و حال عمومی ایشان خوب است و شایعات مطرح شده در خصوص فوت نامبرده صحت ندارد و الحمدالله از بیمارستان ترخیص و در منزل هستند.

آسیه کرمی _استان کرمانشاه

222759