نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تصویب استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای "مناطق جنگی"

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای حق مناطق جنگی در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، دکتر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اعلام این خبر اظهار کرد: این استفساریه در صحن علنی مجلس مطرح و خوشبختانه با رای بالایی به تصویب رسید.

رشیدی افزود: تصویب این استفساریه نیازمند رای دو سوم نمایندگان مجلس بود که خوشبختانه با پیگیری و تلاش نمایندگان کرمانشاه و همکاری سایر نمایندگان این استفساریه به تصویب رسید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس عنوان کرد: در جلسه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس، نمایندگان کرمانشاه دفاع سرسختی از این استفساریه داشتند که خوشبختانه این تلاش ها نتیجه داد و این طرح تصویب شد.


بیشتر بخوانید؛

قانون استخدام ایثارگران شامل چه گروه هایی می شود؟

تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران تصویب شد


وی خاطرنشان کرد: این استفساریه پیش از این بار دیگر در مجلس به تصویب رسیده بود، اما از سوی شورای نگهبان به دلیل عدم رعایت اصل 75 قانون اساسی و بار مالی که تصویب آن به دنبال داشت رد شده بود و امیدواریم این بار، این طرح در شورای نگهبان به تصویب برسد.

رشیدی افزود: با تصویب این طرح از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان مناطق جنگی هم از همان مزایای شاغلین این مناطق برخوردار می شوند.

نماینده مردم کرمانشاه خاطرنشان کرد: سختی ها و آسیب های جنگ برای همین بازنشستگان بوده و اگر این استفساریه تصویب نشود به دور از عدالت است.

وی یادآور شد: در صورت تصویب از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان برخی شهرستانهای استان که جز مناطق جنگی دسته بندی شده اند از جمله کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

222628

مطالب مرتبط