کرمانشاه

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه با عهدی که با شهروندان کرمانشاهی بسته است همچنان ثابت قدم است بیان داشت: آقایانی که از من برای خدمتگزاری به مردم قدرشناس کرمانشاه دعوت کردند بهتر از هرکسی می دانند برای پست به کرمانشاه نیامدم که برای پست کرمانشاه را ترک کنم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با انسجام ملی می توانیم طرح شهید سلیمانی را به انجام برسانیم گفت: خمیرمایه این طرح حرکت جهادی و بسیجی است و با توجه به ظرفیت موجود نباید منتظر کسی باشیم و باید خودمان دست بکار شویم و ادارات و دستگاههای مختلف باید در این مسیر تمام همت خود را بکار بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در طرح شهید سلیمانی۱۵۰ تیم نظارتی توسط سپاه استان تشکیل و همچنین ۲ مرکز قرنطینه برای برادران و خواهران در کرمانشاه راه اندازی شده است.

سرماج‌حسین‌خانی، روستایی از توابع بخش بیستون شهرستان هرسین در استان کرمانشاه است.
در معماری اسلامی، مساجد یکی از مهم‌ترین پروژه‌های معماری به شمار می‌آیند و مسجد جامع شافعی متعلق به مسلمانان اهل تسنن، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین مساجد ایران است که باگذشت زمان تبدیل به شاهکار تاریخی شده است.
شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد:به افرادی که با سلاح گرم در فضای مجازی و یا ملاء عام قدرت نمایی و با ایجاد رعب و وحشت بین مردم و ترویج خشونت امنیت عمومی را تهدید  می کنند هشدار می دهیم که با اشد مجازات روبرو خواهند شد. 

فرماندار کرمانشاه عنوان کرد:

ایجاد 278 فرصت شغلی در استان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: در سامانه رصد اشتغال در شهرستان کرمانشاه سهمی که امسال برای ایجاد اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافته ۲۷۸ فرصت شغلی است .

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه:

کرمانشاه و دالاهو حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد فرمانداری های استان شدند

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد صورت گرفته در سال ۱۳۹۸، فرمانداران کرمانشاه و دالاهو در جایگاه برتر در بین شهرستانهای استان قرار گرفتند.

تشریح برنامه های حوزه مقاومت بسیج در اسلام آباد غرب؛

اولویت ما کمک به ساخت منزل برای افراد نیازمند است

فرمانده حوزه های مقاومت بسیج کارگری، اصناف و ادارات سپاه ناحیه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان اسلام آباد غرب، در کمک به نیازمندان همیشه خود جوش پای کار بوده و هستند و در این شهرستان کمک به ساخت منزل برای افراد نیازمندان و افراد بی بضاعت را اولویت کار خود می دانند.
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

تخصصی شدن آموزش‌های اداری در شهرداری کرمانشاه

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه با بیان نقش آموزش در بالا بردن کیفیت خدمات برنامه ها از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی با توجه به نیازهای شهرداری کرمانشاه خبر داد.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه:

طرح ها به بخش خصوصی واگذار شود زودتر نتیجه می دهد

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۷۰ تا ۸۰ پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی بررسی شده است که از این تعداد ۱۲واحد آن در حوزه های شهرداری، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی جذابیت بیشتری برای واگذاری دارند و اگر بتوانیم در سال جاری حداقل ۲ پروژه را به بخش خصوصی تحویل دهیم میتواند بسیار راهگشا باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: بیماران عادی بستری در بیمارستان ها همراه دارند، خانواده برای بیمار مواد غذایی می آورد و در مواقع لزوم به بیماران در حرکت کردن و غذا خوردن کمک می کنند، اما بیماران کرونایی به جهت اینکه همراه ندارند صفر تا صد خدمات به عهده کادر درمان است، که خسته کننده می باشد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

کرمانشاه در تولید گل‌های فصلی به خودکفایی رسید

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: انواع گل‌های فصلی در گلخانه شهرداری با هدف خودکفایی و کاهش هزینه‌ها تولید می شود.

مسؤول گروه جهادی شهدای میله سر خبر داد:

فعال سازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن بین نیازمندان

مسئول گروه جهادی شهدای میله سر، با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: جهادگران با فعال سازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن در بین نیازمندان برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کرده اند.

به مناسبت هفته بسیج در کرمانشاه اتفاق افتاد؛

آزادسازی ۴۱ زندانی جرائم غیر عمد در کرمانشاه

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره)، بسیج حقوقدانان استان ۴۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد.

رئیس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه:

جوانان پیشتاز در اهداء خون/ ذخایر خون استان به حد نرمال رسیده است

رئیس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: افراد زیادی به سازمان انتقال خون مراجعه کردند اما در مراجعات ما خیلی از افراد جوان با سن و سال کم در رده های سنی 17تا 25سال حضور داشتند و خون اهداء کردند.
شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انجام برنامه ریزی های نهایی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در این راستا کار شناسایی این مجرمین به منظور تشکیل بانک اطلاعاتی برای آنها در دستور کار قرار گرفته است.