کرمانشاه

با غفلت والدین دست دختر بچه ۱۳ ماهه جوانرودی به علت گیر کردن در چرخ گوشت از مچ قطع شد.
یک لحظه غفلت والدین می تواند موجب مرگ کودکان شود؛ بنابر این با پیشگیری می توان جلوی بسیاری از این اتفاقات را گرفت تا به تبع آن خانواده ها با تأثر و ندامت به گذشته نگاه نکنند.

افتتاح خانه تکواندو وابسته به سپاه در کنگاور:

خانه تکواندو شهرستان کنگاور راه اندازی شد

یک سالن تمرینی در مرکز شهرستان کنگاور وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، به عنوان خانه تکواندو راه اندازی شد.

کارشناس ثبت آثار غیرمنقول اداره‌ی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

امسال ۹ اثر غیر منقول کرمانشاه در فهرست آثار ملی ثبت شده است

کارشناس ثبت آثار غیرمنقول اداره‌ی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه اعلام کرد: در سال جاری ۹ اثر غیر منقول استان کرمانشاه در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه:

آخرین مهلت ثبت نام طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده پایان آذر ماه است

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه اعلام کرد: متقاضیان طرح تعویض نقدی تاکسی‌های فرسوده تا پایان آذر ماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه گفت: کلیپ مبتذل در تکیه مذهبی معاون الملک توسط یک گروه تهیه شده، و پس از انتشار این فیلم های غیر اخلاقی به سرعت دستور پیگیری و شناسایی عوامل آن را به ضابطین دستگاه قضایی استان دادیم که با انجام اقدامات اطلاعاتی امروز(16 آذر) چهار نفر از این عوامل از جمله دو زن مانکن و دو نفر از تصویربرداران دستگیر شدند.

استاندار کرمانشاه از طرحی برای خانه دار شدن قهرمانان کرمانشاهی خبر داد و گفت: جوانان کرمانشاهی که برای کشور افتخار آفریده اند و در طرح اقدام ملی ثبت نام نکرده اند، در قالب یک تعاونی توسط ورزش و جوانان استان ساماندهی می شوند و در این قالب طرح اقدام ملی، زمین و تسهیلات برای ساخت مسکن در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد:

جعلی بودن ویدئو پخش شده از تکیه معاون الملک

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه اظهار داشت: تصاویر کلیپی که از تکیه معاون الملک در فضای مجازی پخش شده است جعلی است و بصورت فتوشاپ و در تابستان ۱۳۹۶ تهیه شده است.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، با اشاره به انتشار عکس هایی در فضای مجازی که در آن مغازه ای در کرمانشاه از مانکن های زنده خانم برای تبلیغات خود استفاده کرده، اظهار کرد: متاسفانه در تصاویر منتشر شده یک مغازه عرضه لباس در یکی از پاساژهای کرمانشاه از زنان بدون حجاب اسلامی برای تبلیغات و کسب درآمد بیشتر به شکل مانکن های زنده پشت ویترین استفاده کرده است. 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه آگاهسازی و اطلاع رسانی عمومی جوانان و نوجوانان را مهم ترین راه پیشگیری از شیوع بیماری ایدز در جامعه دانست و افزود: اغلب تحقیقات مبین تأثیر مثبت آموزش بر بهبود آگاهی و اصلاح نگرش افراد است. همچنین در چندین کشور پیشرفته آموزش ( بواسطه دادن آگاهی و بالا بردن سطح دانش آنان) بطور قابل ملاحظه ای، بروز بیماری ایدز را در بین جوانان کاهش داده اند. و یکی از مهمترین استراتژی های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه آگاه سازی و اطلاع رسانی می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با پرسون؛

۴۳ هزار معلول کرمانشاهی تحت پوشش بهزیستی هستند/ معلولان نیازمند ترحم نیستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۴۳ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند که بیشترین آنها را از معلولان جسمی حرکتی تشکیل می دهند.

یادداشت/ یا تصور کنید، همسر، خواهر و یا مادرتان در دام چنین اشباه الرجالی گرفتار آمده‌اند و شما توسط همسایه‌ها و آشنایان پس از انتقال ایشان به بیمارستان به شرط آنکه شانس به او رو آورده باشد و به سردخانه‌ مزارستان منتقل نشده‌ باشد از ماجرا مطلع شده‌اید؛ از شما می پرسم چه حال و حسی بهتان دست می‌داد؟
فرماندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه خانم مذکور از بیمارستان ترخیص شده است و حال عمومی ایشان خوب است و شایعات مطرح شده در خصوص فوت نامبرده صحت ندارد و از بیمارستان ترخیص و در منزل هستند همچنین. نیروی انتظامی و دادستانی با جدیت در حال پیگیری هستند.

ویدیویی از یک سرقت همراه با خشونت از روز گذشته در فضای مجازی کرمانشاه منتشر شده که ۲ پسر جوان با زور و خشونتی فراوان اقدام به سرقت کیف دستی یک دختر جوان در یکی از محلات شهر کرمانشاه می‌کنند که این موضوع موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است.
مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۱۷ تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته امحاء شد

مدیر نظارت بر مواد غذایی،‌ آشامیدنی،‌ آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امحاء ۱۷ تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف و ضبط 43 کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به اقدامات حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر در طرح ظفر 7 اشاره کرد و افزود: طی مدت اجرای طرح ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۰ هزار قرص روانگردان کشف وظبط شده است.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه مطرح کرد:

پتانسیل بالای حوزه سلامت در ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کرمانشاه

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه گفت: سلامت در استان کرمانشاه پتانسیل بالایی در بحث کارآفرینی، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان دارد.