فقط سی و پنج دقیقه تا نجات فوتبال استان کرمانشاه

از آنجا که هر نامزد فقط هفت دقیقه فرصت اظهار نظر دارد، در مجموع سی و پنج دقیقه زمان وجود دارد تا از واقعیت های موجود و علل و عوامل پیدا و پنهان شکست و سقوط فوتبال استان رونمایی شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، ساعت یک بعد از ظهر امروز سه شنبه شانزدهم دیماه پایان انتظاری چند ساله است انتظاری که جز خون دل ها عایدی دیگری نصیب دلسوزان فوتبال استان نکرده است.

حدود سه سال است که فوتبال استان و چرایی سقوط آن به عنوان فصل الخطاب دلسوزان و حامیان نجات فوتبال از این خاکستر نشینی مد نظر قرار گرفته و آنچه خون دلها، غصه ها و درد های زجر کشیدگان فوتبال استان را صد چندان نمود سکوت بسیاری از پیشکسوتان، رسانه های محلی، مسئولان ارشد و نمایندگان استان کرمانشاه طی دو دهه اخیر در برابر ویرانی ورزشی است که می توانست به عنوان مسیری پر طراوت سرعت رسیدن به توسعه همه جانبه در استان جنگ زده و محروم کرمانشاه را با شتاب بیشتر دنبال کند؛ اما هیهات که حداقل بیست سال شاهد فرصت سوزی ها و سهل انگاری ها و عقب ماندگیها بودیم و فقط خون دل خوردیم.

انگار مسئولان و نمایندگان و از همه مهمتر رسانه های پر ادعای ورزش استان و خاصه فوتبال که می تواند به اشتغالزایی، تولید، اقتصاد مولد و پویا، رونق گردشگری و توریست و صعود به لایه های پیشرفته فرهنگی و ورزشی جامعه کمک کنند بیگانه و غریب بوده و هستند.

شوربختانه بسیاری از مسئولان ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس خواسته یا ناخواسته چشمان خود را بر سقوط تراژیک و تلخ ورزش استان در تمام رشته ها از جمله فوتبال بسته و یا نمی دانند و یا نمی خواهند بدانند چه بر سر ورزش پر از استعداد این استان آمده است؛ اما امروز شاید برای ورزش این خطه و فوتبال آن، روز نجات نام گرفته در تقویم تاریخ این سرزمین دلاور خیز ثبت و ضبط شود.

اگر یک: از آنجا که هر نامزد فقط هفت دقیقه فرصت اظهار نظر دارد. در مجموع سی و پنج دقیقه زمان وجود دارد تا از واقعیت های موجود و علل و عوامل پیدا و پنهان شکست و سقوط فوتبال استان رونمایی شود. از پنج نامزد مطرح انتظار می رود با شجاعت و جسارت تمام فیلم شکست فوتبال استان و عوامل آن را در برابر چشمان (( بهاروند)) سرپرست فدراسیون فوتبال به اکران در بیاورند. چه آنکه غیر از این باشد از همین اکنون شکست را پذیرفته پیام های تبریک خود را برای رقیب خود آماده سازند.

دوم: باز هم به مجمع رای دهندگان اعلام می کنیم امروز برای شما چونان روز حساب است و کتاب... روزی است که چشمان هزاران علاقه مند و استعداد فوتبال به برگ های رای شما دوخته شده تا ببینید کدام اسم در آن نوشته شده است. آیا از برگه های رای شما تولد دوباره فوتبال استان را شاهد خواهند بود؟ و یا آزموده را دوباره آزمودن...

نویسنده: سید وحید حسینی- استان کرمانشاه

227319