فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش:

همه مسلمانان جهان که ارادت خاصی به شهید سلیمانی داشته را جز ارتش می دانیم

فرمانده قرارگاه غرب ارتش نیروهای مسلح را به وسعت جغرافیایی دنیا عنوان کرد و افزود: ارتشیان فقط نیروهای مسلح نیستند مردم مسلمان جهان با ارادت خاصی که به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی داشتند ما همه آنها را جزء ارتش می دانیم.


به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، امروز سه شنبه به مناسبت بزرگداشت اولین سالروز شهادت « سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دهه بصیرت نشست خبری ارشد نظامی آجا در غرب کشور، در سالن جلسات قرارگاه منطقه ای غرب ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ فرهاد آریانفر« ارشد نظامی آجا در غرب کشور» در این جلسه اظهار داشت: ظهور پر برکت انقلاب اسلامی بدون وابستگی به دو گروه شرق و غرب، به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) با شعار « انقلاب اسلامی، نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی بود.

امیر آریانفر خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی نتوانستند در حوزه اغتشاشات داخلی حریف انقلاب اسلامی شوند، در نتیجه دشمن بعثی عراق را اجیر کرند و جنگ هشت ساله را راه انداختند.

این مسئول نظامی افزود: در اوایل انقلاب توسط مردان انقلابی بخصوص ارتش که مردم را ساماندهی می کرد و نیروهای بسیج و سپاه پاسداران در راستای نا آرامیهای به وجود آمده وارد عمل شدند و با پشتیبانی هوانیروز، توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

امیر آریانفر به جانفشانی های شهدای جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: جا دارد یادی کنیم از دلاور مردان شهید همچون شهید همت، شهید ستاری، شهید باکری و کلیه شهدای دفاع مقدس که جان خود را فدا کردند تا به آب و خاک و مردم بی دفاع آسیبی نرسد.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور با اشاره به سخنان معمار کبیر انقلاب « امام خمینی (ره) گفت: جنگ تحمیلی برای ما دانشگاه بود و در این دانشگاه مردان بزرگی پرورش یافتند، که حاصل آن این است که امروز توانستیم در حوزه هوا فضا سپاه، ساخت هواپیما، ساخت زیردریایی، ناوچه، موشک‌های بالستیک، تامین قطعات ادوات نظامی و ... دست پیدا کنیم و موفقیت ژیوفیزیک ایران نیز یک موفقیت برتر در منطقه شناخته شده است.

شهید سلیمانی خانواده شهدا را خالصانه و عاشقانه تکریم می کرد
امیر آریانفر در ادامه گفت: شهید سلیمانی عاشقانه و خالصانه خانواده معظم شهدا را تکریم میکرد، این شهید بارها به مرز شهادت نزدیک می شد اماخداوند حافظ جان وی بود تا جایگاه این عزیز را بزرگتر کند.

فرمانده قرارگاه غرب افزود: شهید سلیمانی عملیات های زیادی را در سوریه، عراق و یمن انجام داد و توانست کلیه طرح ها و عملیات دشمن را خنثی کند.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش نیروهای مسلح را به وسعت جغرافیایی دنیا عنوان کرد و افزود: ارتشیان فقط نیروهای مسلح نیستند مردم مسلمان جهان با ارادت خاصی که به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی داشتند، ما همه ی آنها را جزء ارتش می دانیم.

امیر آریانفر به گفته های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد، که فرمودند این شهید را یک مکتب تصور کنید، گفت: خون شهید سلیمانی به عنوان موتور محرکه همه آزادگان دنیا خواهد بود.

این مسؤول نظامی تاکید کرد: خصوصیات فردی شهید سلیمانی تفکر و اندیشه تاریخ ساز انقلاب اسلامی و جهان انقلاب است، ان شااله ما در ادامه راه این شهید بتوانیم در ولایت مداری، سلحشوری و جانفشانی راهش را ادامه دهیم.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

227374