رئیس قوه قضائیه:

پیگیری، صدور و اجرای احکام باید با تدبیر همراه باشد

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: پیگیری، صدور و اجرای احکام باید با تدبیر همراه باشد، دستگاه قضایی باید مانند پدری مهربان عمل کند، که اگر فردی به او ستم شده به دستگاه قضا به عنوان یک عدلیه و پناهگاه اعتماد کند و به حق و حقوقش رسیدگی شود. 

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه عصر امروز در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی کرمانشاه، یکی از این اولویت های مهم این دستگاه را مسئله حضور به موقع و با اقتدار دانست و گفت: به هیچ عنوان نباید با شرارت، سرقت و قاچاق مواد مخدر امنیت را بر مردم سلب کنند.

رئیسی عنوان کرد: گزارش رئیس دادگستری در حوزه های مختلف موجب خرسندی است که در برخی بخش ها ارتقا یافته است و هدف دستگاه قضا سرعت بخشیدن بای اینکه سریع تر تعیین تکلیف شود.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: پیگیری، صدور و اجرای احکام باید با تدبیر همراه باشد دستگاه قضایی باید مانند پدری مهربان عمل کند، که اگر فردی به او ستم شده به دستگاه قضا به عنوان یک عدلیه و پناهگاه اعتماد کند و به حق و حقوقش رسیدگی شود.

وی با عنوان اینکه مردم استان کرمانشاه با دفاع جانانه در مقابل بدخواهان با ایستادگی و تقدیم ده هزار شهید و این همه ایثارگر باید به این مردم امید داد و اعتماد به دستگاه قضا را برای مردم ایجاد کرد؛ زیرا رضایت مردم مسئله بسیار مهمی است.

رئیسی با تاکید بر احساس عدالت در جامعه برای توسعه بیان کرد: حکم هایی که صادر می شود باید با مستند و دلیل باشد و در این جهت شنیدن سخن اصحاب دعوا و دیدن مستندات آنها مهم است.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

227702