کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به عرضه کشتار غیرمجاز دام در برخی از محلات شهر کرمانشاه، عنوان کرد: با توجه به خطراتی که این نوع از عرضه گوشت دام برای سلامت شهروند به همراه دارد، در راستای حفظ حقوق عامه دستورالعمل هایی را برای برخورد با آن داده ایم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در کرمانشاه خبر داد.
استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه اجرای طرح پیاده‌ راه مدرس را منوط به رضایت اصناف و بازاریان خیابان مدرس امسال اجرا نمی‌شود افزود: اجرای این طرح در ۱۴۰۰ انجام خواهد شد

با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

101 زندانی از زندان ماهیدشت ازاد شدند

با حضور دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در زندان ماهیدشت، 101 نفر از زندانیان با دستور وی آزاد شدند.
معاون میراث اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اعلام کرد: امسال ۷ اثر تاریخی در استان کرمانشاه با اعتبار ۴ میلیارد ریال مرمت شدند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کرمانشاه عنوان کرد: برای رفاه سالمندان در همه مکانها خصوصاً معابر و مکانهای عمومی باید فرهنگ‌سازی شود، الزامی است برای بهتر زندگی کردن  این گروه، در کلیه مکانها سطح یکسان معابر و پیاده رو ها  رعایت شود. همیشه و همه جا حق با عابر پیاده است.
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

دالاهو به عنوان «شهر ملی تنبور» ثبت ملی شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه اعلام کرد: پس از دو سال پیگیری، شهر دالاهو امروز به عنوان «شهر ملی تنبور» به ثبت رسید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۸ باند قاچاق کالا در استان کرمانشاه متلاشی شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش داشته است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۸۴۲ مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های استان کرمانشاه تولید شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: طرح شهید سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا موجب مشارکت خوب و انسجام مردم در سطح کشور شد همچنین همدلی و همراهی مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان کاهش تعداد بستری ها و فوتی ها را در آذر و دی ماه در پی داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد:

پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان در بستر شاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان با همکاری تربیت بدنی در بستر شاد انجام می شود

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد:

میزبانی کرمانشاه از ۳ شهید گمنام دفاع مقدس

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: در ایام شهادت فاطمه زهرا (س) استان میزبان حضور پیکر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که در کرمانشاه و گیلانغرب تدفین خواهند شد.

یادداشت/ دکتر بهبهانی صاحب امتیاز و‌ مدیر مسئول روزنامه سایه که همزمان مدیر عامل تعاونی مطبوعات کل کشور هم  در اختیار داشت به شرح وظایف و ‌عملکرد تعاونی مطبوعات کل کشور پرداخت و از محاسن عضویت در این تعاونی دقایق فراوانی ایراد سخن نمود
 تا اینکه چند نشریه تمایل خود را جهت  عضویت در این تعاونی اعلام نموده و به فراخور حال خود با پرداخت مبالغی که حداقل دویست هزار تومن بود سهامداران آن تعاونی شدند که در ما به ازای آن از امتیازات مختلف آن تعاونی همانند ماشین و زمین وخانه و حتی سهمیه کاغذ به صورت اقساطی بهره مند می شدند
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه ۲۱ دی ماه نمایشگاه تخصصی "فرش دستبافت" در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به مدت شش برپا خواهد شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

پدر فداکار برای نجات دختر، جانش را از دست داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدر 47 ساله ای کرمانشاهی برای نجات جان دختر 17 ساله اش اقدام کرد که به علت سقوط از بالکن منزل که در طبقه پنجم قرار داشت، جانش را از دست داد.