فروردین به آخر رسید حقوق ها پرداخت نشد؛

تسلیم قلم در برابر سونامی دروغ مسئولان

یادداشت/حکایت افزایش حقوق کارکنان و البته بازنشستگان نیز قصه پر غصه توام با دروغ ودروغگویی است که برخی مسئولان با وقاحت تمام به چشمان مردم زل زده و از افزایش های چند میلیونی حقوق کارمندان وبازنشستگان سخن می گویند.
تصویر تسلیم قلم در برابر سونامی دروغ مسئولان

سایت خبری پرسون- اگر اعلام نماییم در برابر سونامی و طوفان دروغ و دروغ گویی مسئولان قلم ناچار به تسلیم شده نه تنها به گزاف سخن نگفته ایم بل پرده از واقعیتی کتمان ناپذیر کنار زده ونوری بر امواج سهمگین دروغ مسئولان تابانده ایم دروغی که به شیوه و سازوکار اداره مملکت توسط دولتمردان بدل گشته تا با دروغ درمانی مملکت را حسین قلی خانی اداره کنند.

فروردین ۱۴۰۰درحالی به انتهای خود نزدیک می‌گردد که کارمندان معلمان وبازنشستگان همچنان در انتظار پرداخت حقوق از جانب دولت دروغگویان هستند.

در چند نوشتار پیشین ازاحتمال تاخیر چند روزه در پرداخت حقوق فروردین را بواسطه صدور احکام افزایش حقوق پیش بینی شده بود تا اینکه والبته شوربختانه امروز که آخرین روز فروردین است نه از صدور احکام افزایش حقوق خبری هست ونه از پرداخت آن تا یکبار دیگر سکانسی از هزاران وعده دروغ مسئولان به اکران در بیاید.

شیوه مذموم دروغ ودروغ درمانی که خاصه بسیاری از ادوار دولت و البته با چاشنی غلیظ تر در دولت تدبیر می‌باشد موجب از بین رفتن اعتماد عمومی شده تا جاییکه اگر رییس دولت رنگ ماست را سفید عنوان کند مردم باور نخواهند کرد و آنرا دروغی از دروغ های دیگر درنظرخواهندگرفت.

حکایت افزایش حقوق کارکنان و البته بازنشستگان نیز قصه پر غصه توام با دروغ ودروغگویی است که برخی مسئولان با وقاحت تمام به چشمان مردم زل زده و از افزایش های چند میلیونی حقوق کارمندان وبازنشستگان سخن گفته و در این بین بنگاه دروغ پراکنی رسانه ای دولتمردان در یک آشفته بازار خبری مرتب افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان ومعلمان را در بوق کرده گوش فلک را از آن کر می کنند در حالیکه هیچ خبری از صدور احکام وافزایش حقوق نیست اما با این وجود پدیده مذموم دروغ ودروغگویی به جز لاینفک دولت ها تبدیل شده تا بیشترین آسیب ان به ملت خوش باور و علی الخصوص معلمان و بازنشستگانی وارد آید که از صبح علی الطلوع بدنبال رتبه بندی همسان سازی و ...، هستند. تاسف بار تر انکه علیرغم این سونامی هولناک دروغ باز هم کارمندان معلمان و بازنشستگان و عمده مردم به وعده های غیر عملی دروغگویان دلخوش بوده و عادت گوش دادن به دروغ را ادامه می‌دهند دروغ هایی از جنس صحبت های نمکی وزیر بهداشت یا میرزایی وزیر آموزش وپرورش و...

نویسنده: سیدوحیدحسینی

283310