آغاز هفته مقاومت در کرمان

با شروع هفته مقاومت در کرمان برنامه های سالگرد شهادت سردار دل ها تا ۱۸ دی ماه جاری ادامه دارد و راهپیمایی این مناسبت نیز فردا ۱۳ دی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است.
تصویر آغاز هفته مقاومت در کرمان

به گزارش سایت خبری پرسون، باتوجه به حضور گسترده زائران و فعالیت موکب های مردمی، شور و حال خاصی در طول شبانه روز در گلزار شهدای کرمان برپاست و هرکس به نحوی یا خدمت رسانی می کند یا زیارت؛ شهدا را واسطه دعای خود با خدایشان قرار می دهند و طلب مغفرت می کنند.

برنامه های سالگرد شهادت سردار دل ها تا ۱۸ دی ماه جاری ادامه دارد و راهپیمایی این مناسبت نیز فردا ۱۳ دی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است.

موکب های مختلف مردمی از سراسر کشور و استان کرمان در مسیر ورودی گلزار شهدا ایجاد شده اند و خدمات رسانی به زائران و نیز اجرای برنامه های فرهنگی - هنری نیز در دستور کار است.

بنا بر اعلام مسئولان ستاد بزرگداشت سالگرد، تا شب گذشته افزون بر ۲۰ هزار نفر زائر در نقاط مختلف کرمان اسکان داده شده اند و این اسکان غیر از هتل ها، اقامتگاه ها و حضور افرادی است که به منزل خویشاوندانشان در دیار کریمان حضور می یابند.

سال گذشته در ۱۰ روز سالگرد افزون بر ۱۵۰ هزار زائر در استان اسکان یافتند که پیش بینی ها امسال فراتر از این آمار است و همه ظرفیت های مردمی، مهمانسراها و مراکز اقامتی برای میزبانی از زائران سردار دل ها بسیج شده است.

تاکنون از ۸۰ کشور دنیا برای حضور در گلزار شهدای کرمان در کنار مزار شهید سلیمانی حضور یافته اند و امسال نیز پیش بینی می شود زائران خارجی پررنگی داشته باشند.

منبع: مهر

574553