رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان:

ستاد بازسازی عتبات عالیات یک سازمان مردم نهاد بسیار گسترده در کشور است

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان گفت: اکنون ستاد بازسازی عتبات عالیات به یک سازمان مردم نهاد بسیار گسترده در کشور تبدیل شده است که این امر نتایج بسیار خوبی به دنبال خود دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، جلسه استانی مدیران ستادی ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان با حضور اعضای این ستاد امروز در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار گردید.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات؛ ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان در این جلسه، اظهار داشت: رهبر معظم رهبری درباره تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات می فرمایند که تشکیل این ستاد نتیجه و معلول محبت مردم ولایتمدار ایران اسلامی نسبت به ائمه اطهار (ع) می باشد.

ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان گفت: در حدود 2 دهه پیش ستاد بازسازی عتبات عالیات به ابتکار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و توصیه امام خامنه ای تشکیل گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: اکنون ستاد بازسازی عتبات عالیات به یک سازمان مردم نهاد بسیار گسترده در کشور تبدیل شده است که این امر نتایج بسیار خوبی به دنبال خود دارد.

حجت الاسلام سادات بیان کرد: اکنون کشور عراق به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است که این را باید نتیجه درایت و هوشمندی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دانست.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان به صورت رسمی کار خود را از 8 سال پیش آغاز کرده است و در شهرستان های تابعه نیز این ستاد علیرغم مشکلات فراوان فعال هستند.

وی با اشاره به کمک یک میلیارد مردم مومن و متدین کردستان به ستاد بازسازی عتبات عالیات عنوان کرد: از سوی دیگر در کنار ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهد حضور صدها نیروهای متخصص اهل کردستان در کربلا هستیم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین که بزرگترین همایش اسلامی و انسانی در دنیاست، تاکید کرد: باید جایگاه والای کنونی ستاد بازسازی عتبات عالیات و نیز راهپیمایی اربعین حسینی را نتیجه هوشمندی و درایت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دانست.

حجت الاسلام سادات با اشاره به اینکه موکب های کردستان در کشور جایگاه ممتازی داشته و دارند، عنوان داشت: موکب «فدائیان ولایت» سنندج، موکب «باب الحوائج» شهر سریش آباد، موکب شهر بیجار، موکب شهر دلبران در کربلا و نزدیک به 20 موکب در داخل استان در خدمت زائرانی هستند که از غرب کشور عبور می کنند.

به اساس این گزارش، در پایان این جلسه از مسئولان موکب های استان کردستان با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

عباسعلی ـ استان کردستان

228981